victoriaeliasson

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Victoria Eliasson - 6 maj 2012 21:15

Tja :) Hur är lääget? :D Hoppas de är bra iaf ;) Själv är jag lite förskyld och ont i halsen :( usch as jobbigt ! hoppas de går över i natt.

Idag var jag först i kyrkan. Var med och spelade i psalmorkestern i gudstjänsten, rätt fint faktiskt ;) Sen åkte jag, pappa, mamma och Linnea till mormor och morfar. Fick fika och satt och pratade en stund ;) Sen åkte vi hem. Hemma gjorde jag inte så mkt. Spelade duett med Linnea på två följter och piano.. Haha xD

På eftermiddagen åkte vi till Kode ;) Daniel och Carro skulle på Daniels studentbal ikväll. Så åkte dit och tittade på Carros klänning och tog kort på dom tillsammans och så ;) Jättefina ! Längtar tills jag ska på bal.. :(

Jag och mamma stack till mina kusiner som också bor i Kode en liten stund. Satt där och prata och drack kaffe.. :p Haha sen ikväll gick jag på promenad med Sofia. Var ute i nästan 2 timmar ! Gick och planera hela vår framtid.. Haha ja typ.. Jättemysigt iaf :* När jag kom hem gjorde jag och mamma någon ansiktsbehandling va något slag. Lite konstig för mitt ansikte är fortfarande lite stelta av en kräm man skulle ta på. De skulle försvinna när man skölde det, men inte på mig inte ;)

Jaja imorn äre skola igen. Blir lite ändring på schemat så börjar senare. Första lektionen är dessutom inställd så börjar 11:35 :D as gött ! :D slutar dock en timma senare.. men halv tre är inte så sent de heller :p

Tror jag ska lägga mig och läsa snart. Rätt mysigt :) Hare så bra. Godnatt :*


  
Söta paret på väg till balen :D

Ovido - Quiz & Flashcards