victoriaeliasson

Alla inlägg den 28 maj 2012

Av Victoria Eliasson - 28 maj 2012 21:39

Tja :) Trött och förkyld.. kul -.- Men förkylningen är nästan över tror jag. Så de är bra iaf ;)

Denna dagen har varit otroligt seg! Skolan var lång, seg och överdrivet tråkig! Vi gjorde inget vettigt på tre lektioner liksom.. så kunde lika gärna stannat hemma. :( Jaja fick iaf sluta en halvtimma tidigare, de va generöst :)

Jag stack hem med första tåget som gick. Åt lite snabbt och sen stack jag till Kungälv till orkestern. Väntade på en buss som va typ 15 min sen, och skynda mig as mkt för att hinna i tid. Så när jag kommer fram så sa dom att de va några andra som skulle spela först.. -.- så fick sitta där en halvtimma och vänta. Men men funkade de oxå.

Så spelade vi en stund. Sen åkte jag hem igen ;) Har nu tittat på "Remember me" med Linnea :) Den är ju så sorglig men dock så bra :D Nu ska jag bara skriva lite snabbt på ett arbete. Sen ska jag nog lägga mig.

Imorn är första och sista lektionen inställda. Så börjar 9:40 och slutar 13:10. Måste köpa en present för Morfar oxå i stan. Så ska försöka hinna de efter skolan =)

Så vi höres Puss :*


 

Ovido - Quiz & Flashcards