victoriaeliasson

Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Victoria Eliasson - 10 maj 2012 17:22

Hejsan på er :) Hur är läget i regnet.. ? :) Usch vilket väder ! Tror iofs att de har slutat nu..men hur länge håller de i sig !?

Va i skolan en stund förut. Hade matte, stl ocj naturkunskap. Gjorde inget speciellt, sen sluta jag kl 11.

Sen stack jag hem. Måste bara säga; trodde inte de skulle regna idag.. så hade min skinnjacka på mig. De va ett misstag ! Den tål ju inte vatten.. Så blev att cykla hem i t-shirt i ÖSREGN ! kallt och blött.. men de va skönt att komma hem kan jag säga ;) så kom jag hem och åt och sen rensade jag min garderob. Mkt kläder har jag iaf. Haha. Fick tagit bort en del, men fortfarande ganska mkt kvar :p

Sen runt halv 3 stack jag till Kungälv och spelade. Sen när jag gick hem regnade de mer än.. ja nått... Tror dessutom inte att min regnjacka tål vatten.. Eh har en svag känsla av att dom borde göra de.. !? men vet inte ! :O

Så nu har jag iaf kommit hem, tagit på mig myskläder och ska städa mitt rum. Tar nog inte så lång tid, så sen vet jag inte exakt vad jag ska göra. Ska iaf steka pannkakor om en stund.. :D Haha.

Hörde förut att vi skulle ha ute idrott imorn.. ska dessutom spela brännboll/fotboll.. :( Åh hatar juh de ! Så hoppas att regnet fortsätter. Eller kanske ett litet moln bara över skolan !? :D Får hoppas på de bästa :D

Räknade oxå att vi endast har TRE fredagar kvar till sommarlovet !! :D JAA !! :D känns inte riktigt så idag..när man tänker på vädret. Men sommaren kommer la den oxå.

Kanske skriver något senare ikväll. Om jag har lust :p Annars ha en goo dag, eller kväll kanske man säger. Puss :*

     

  


Tog några bilder förut på regnet ;)

Ovido - Quiz & Flashcards