victoriaeliasson

Alla inlägg den 24 maj 2012

Av Victoria Eliasson - 24 maj 2012 20:50

Heej :) Shit va varmt de är !! :O helt sjukt ! men as gött :D

Vart i skolan idag i typ två timmar. Först matte, i typ 40 min. Vi fick en uppgift vi ska jobba med i typ två veckor. För han ska rätta np prov och sånt ;) As gött. Så ingen matte på hela nästa vecka ! :D Så fick sluta typ en halvtimma tidigare. Så medans vi väntade på nästa lektion satt vi ute i solen. Så hade vi iaf naturkunskap. Gick dit och han sa att vi fick jobba vart vi ville. För de va typ 500 grader i de klassrummet. Men jag tänkte stanna kvar och jobba vidare med en fördjupning. Men alla stack.. -.- så pinsamt att stanna kvar själv liksom :p Hade då lektion i 20 min. Så slutade 10 :D

Tänkte åka hem då. Men så följde jag med Felicia hem ist. Så låg i parken i två timmar ungefär ;) Riktigt skönt! Men jag har världen bonnabränna på min rygg nu.. haha men de är sånt man får leva med xD

Så tog jag tåget halv två. Stack hem en jättesnabbis. Sen tog jag bussen till Kunäglv. Spelade och fick veta en jätterolig nyhet ! Mer om de i veckan. Sen gick jag med Linnea och köpte present till mamma på morsdag. Skulle köpt en födelsedagspresent oxå. Men de halsbandet va slut. Så beställde han de, ska in imorn och få de ;D jätte gulligt.

Sen har jag inte gjort så mkt. Kom iofs hem runt sex. Men ja mormor var här en stund, jag har duschat och sånt där.

Måste läsa lite på en engelska läxa till imorn. Kanske ni tänker att jag är lite sent ute. och ja.. jag kan hålla med om de.! men de är ett häfte på 15 SIDOR !! :O man orkar liksom inte.. har 10 kvar :( men ska ha något slags förhör på de, erl vi skulle typ skriva en samanfattning. Så kanske bra att läsa igenom den.

Imorn är de sista idrottslektionen på hela ETTAN !! :D jaa ! känns verkligen att de närmar sig slutet ;D Så grymt gött !

Imorn efter skolan ska jag, mamma, Linnea och hennes två kompisar åka och bada :D verkligen längtat efter de denna veckan. Så de ska bli najs :D

Men måste försöka ta mig igenom den där texten nu ! :( Ont i huvet.. men ingen ursäkt längre !

Puss på er :*



Ovido - Quiz & Flashcards