victoriaeliasson

Alla inlägg den 22 maj 2012

Av Victoria Eliasson - 22 maj 2012 21:16

Hej på er :) Ska bara säga att detta blir ett ganska kort inlägg. Skrev ett långt förut, men de försvann så orkar inte skriva om allt liksom.

Varit en lugn dag idag. Np matte i typ fyra timmar. Gick skit rent ut sagt ! Hade lunch i nästan två timmar. Sen svenska i typ 20 min. Fick tillbaka np proven. Gick faktiskt riktigt bra. Var mest nervös för uppsatsen. Men fick C, så är as glad ! :D sammanställningen på alla tre proven blev oxå C. Så nu är jag nöjd :D

Slutade typ 13:45. Hemma gjorde jag inte så mkt. Hade vattenkrig med Linnea. Jag ägde henne ;D haha gött med en kalldusch :p Sen har jag tagit en riktig dusch och planerat lite inför helgen. morsdag och de ;)

Ska måla nytt nagellack igen.. -.- sen ska jag lägga mig om en stund ;) Imorn blir en lång dag.. får hoppas vi överlever. haha ska oxå försöka lägga upp lite bilder som jag tog i typ helgen tror jag de va ;) Gick nämligen inte förut. Men ha d :*


           

Ovido - Quiz & Flashcards