victoriaeliasson

Alla inlägg den 21 maj 2012

Av Victoria Eliasson - 21 maj 2012 20:52

Hejsan :) Hoppas ni har de bra i regnet :) Fast har iofs vart as gött väder typ hela dan ;D

Var i skolan förut då. Som jag iofs är typ varje måndag, och har varit dom senaste typ 10 åren.. haha nej men iaf gjorde inte så mkt där. Hade lång lunch eftersom svenskan va inställd. Så jag åkte med Felicia hem snabbt och kollade hennes lägenhet och hon bytte kläder ;)
Sen åkte vi tbx till skolan. Så åt vi och solade i nästan en timma. Sen gick jag med Cassie och Felicia till Mc och fick isvatten :D så sjukt gott ! Då startade oxå vattenkriget.. haha jag fick två hela muggar över mig. Va lagom blöt efter de.. -.- haha så fick vi utskällning av en lärare oxå som hade något emot att vi hade vattenkrig.. Kan kanske ha att göra med att de blev liite blött inne i skolan. Men lite får hon la tåla ändå. Vi skvätte ju ändå inte på henne ;D  haha så får se vad hon gör nu. hon frågade nämligen vilken klass vi gick i och lite så ;) Men ja strunt samma, skolan slutar snart ändå ! :D Haha

Sen hade vi en lektion till och slutade halv två. Gick i nordstan typ en timma, eftersom jag missa tåget.. -.- as tråkigt att gå där själv ! Sofia och två till kom iofs typ 10 min innan tåget gick..haha men fick sällskap dit och hem iaf ;)

I eftermiddag har jag suttit ute och solat i nästan 2 timmar ! :D så sjukt gött ! men har pluggat lite oxå. ska ha någon konstig redovisning imorn på svenskan. typ ingen som fattar va man ska göra ;) så de känns bra.

För en stund sen gick jag ut på kvällspromenad med Sofia. Den började fint, elr ja himlen va inte så fin iofs. Men de regna inte och de va varmt ;) Men så började de ösregna efter en stund. Haha så gick största delen av promenaden i ösregn. Härligt ! gick dessutom i crocks, så mina fötter typ gled runt i en sjö av vatten.. -.- jaja hemma nu iaf. så har bytt om till myskläder. hihi

Nu måste jag försöka färdigställa dialektarbetet ! jobbar med en tjej som är en bra vän men som aldrig jobbar.. -.- ja så får se hur de blir.

Imorn är de np matte som gäller. Håller tummarna för att de ska gå bra :s

Hoppas oxå få reda på svenska resultaten.. Men man vet aldrig med den gubben ! Ha iaf en bra dag imorn :) Hoppas på strålande sol och 25 grader ! :D haha Puss :*


     

Haha hade inga riktiga bilder :p


Ovido - Quiz & Flashcards