victoriaeliasson

Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Victoria Eliasson - 11 maj 2012 22:27

  
Nagellack, nagelstärkare och skal.
 

  Joggingbyxor, kofta.

 
Linne, leggings, skärp

 

T-shirt, linnen

 


Väska, ser lite speciell ut..men den är snygg ;)

Av Victoria Eliasson - 11 maj 2012 21:50

Heej på er :D Hoppas ni haft en go dag :) Har jag haft ;)

Va först i skolan. Hade engelska först. Satt bara och lyssna när några hade ett "tal".. Så inte så jobbigt.

Sen hade vi idrott. Som jag hoppades så var de ganska dåligt väder.. Visserligen inte regn men ändå. De räckte för att vi skulle få välja vad vi ville göra :D Så jag slapp bärnnbollen ! :D Jag och Josefina "powerwalkade" eller skulle gjort. Men gick ganska fort iaf, hade dessutom stavar.. Gick två varv runt sjön vilket tog ca 20 min. Eller sjön..typ en å, nej jag vet inte, en sjö är de iaf INTE. Sen fick vi sluta :D Haha han är för skön läraren !

Så stack jag till tåget och va hemma runt 11. Sen va jag hemma en stund och vänta på att Linnea skulle sluta. Så åkte vi typ ett. Så gick vi runt där i några timmar och åkte hem typ när de stängde. Så kom hem för en liten stund sen. Så mysigt att gå där. Hittade faktiskt en hel del saker. Trodde inte de va så mkt. Men märkte de nu när jag kom hem :p

Köpte bla. nagellack, linne, tröja, skal till telefonen och en del annat ;) Bilder kommer någon gång oxå.. Ikväll elr imorn typ.

Så tänkte snart gå och lägga mig. Ganska trött.. Imorn ska jag, mamma och Linnea till Kungälv. Carro skulle göra något där med..skolan!? ja jag vet faktiskt inte. Haha får helt enkelt se när vi kommer dit. Blir la en glad överraskning antar jag ;)

Men ska kolla igenom sakerna jag köpte nu :D Älskar nya kläder/saker ! :D hihi. Sov så gott iaf :*

 


Ovido - Quiz & Flashcards