victoriaeliasson

Alla inlägg den 25 maj 2012

Av Victoria Eliasson - 25 maj 2012 21:14

Hej ! Mår för tillfället inte jätte bra. Ont i halsen och jätte hes. Hoppas att de går över snart, vill inte vara sjuk denna veckan!

Va i skolan förut. Hade engelska en liten stund. Skrev en typ recension om en novell vi läst. Sen hade vi idrott. Va ute på konstgräset, stog med Josefina, Felicia och Medina och höll på med en fotboll. Passade lite och lärde mig trixa ;D haha har aldrig kunnat de :p Så gjorde inte så mkt vättigt haha.

Sen åkte jag hem. Så va hemma en stund, hämtade sen Linnea och hennes två kompisar i skolan. Så åkte vi till rörtången. Asså de va inte så kallt i vattnet ändå, inte så farligt dom jag som jag trodde ;) Mkt kallare förra gången. Så de va riktigt gött :D Va där i nån timma typ, sen släppte mamma av mig i Ytterby och jag tog bussen till Kungälv och köpte presenten till mamma ;) Gick jättefort, för jag gick liksom bara in och hämtade de så va hemma efter en timma igen. Då gjorde jag inte så mkt. Va as trött så låg i soffan en stund :p

Så nu ser jag på tv, äter jordgubbar och tvingar i mig te. De är nog de äckligaste som finns ;) Men de känns bättre i halsen iaf :D 

Imorn har jag inget planerat. Tänkte bara ta de lugnt och försöka bli helt frisk ;)

Ha en go kväll :*        

Ovido - Quiz & Flashcards