victoriaeliasson

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Victoria Eliasson - 14 maj 2012 20:20

Hejhej :) Sitter nu ny duschad i min säng..Haha intressant :p

I skolan hände inget kul alls. Så jag iaf kom en för en stund sen från orkestern. Var ganska nervös innan, men grymt skojj vare :D Gick rätt bra ändå, förutom att jag knappt spelade någonting och att läraren presenterade mig och alla applåderad. haha lite pinsamt.

Lite svårt att hänga med oxå, alla kunde redan alla låtarna as bra. Eftersom detta bara va ett sista genrep inför en resa dom ska göra på onsdag. Så blir nog lättare sen ;)

Är riktigt hungrig nu, så ska ta och äta lite. Sen blire en promenad med Sofia. Orkar inte plugga ikväll. Tror iofs inte jag har något.. :p Haha jaja ha en bra kväll alla :D Puss :*


 


Av Victoria Eliasson - 14 maj 2012 11:19

Hejhej ! Sitter just nu på golvet utanför mitt klassrum, har lunch. Så tråkigt..vi har inget att göra som vanligt. :( Är så trött så jag skulle kunna somna just här :o sov typ inget i natt :( jaja.

Hade först hälsopedagogik i morse. Satt och läste en text hela lektionen.. -.- Sen nu för en stund sen hade vi svenska. Trodde ju vi skulle få reda på hur de gick på np. Men neej då. Han hoppades på nästa vecka.. :( Så får gå och undra hur de gick en vecka till. Nästa lektion börjar typ 12.. så får se vad vi hittar på till dess.

Efter skolan ska jag till stan och köpa en present till min kära kusin som fyller år idag ! :D Grattis Hampus :DD Haha ja inte för att han ser de.. :p men ändå ;)

Ikväll ska jag till orkestern. Lite nervös om man säger så.. Haha nej men de blir la bra. Hoppas jag :p Så blir att sticka hem fort och bara äta typ snabbt. Ska va där typ 17 tror jag de va ;)

Nu ska jag försöka sociala mig med mina otroligt sociala kompisar.. -.- Alla sitter med datorerna :o

Jaja ha en bra dag alla :D

Ovido - Quiz & Flashcards