victoriaeliasson

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Victoria Eliasson - 18 maj 2012 17:09

Hejej :) Ledsen att jag inte blogga igår. Men ahde ingen lust då.

Igår hände inte så mkt. Såg en film, läste, va bara hemma och inte gjorde något  typ ;)

Idag åkte jag och mamma till Steungsund. Skulle köpa lite presenter. Fick även två linnen ;) Ett blå, vit randit och ett turkost. Naajs :D Så va där en stund, sen åkte vi till Kungälv. Mamma skulle köpa en present i en affär där.. men hitta inget. Så då åkte vi hem. Hemma, åt vi, sen har jag hjälpt mamma lite här och varit ute en stund. Ganska skönt nu faktiskt ;)

Min dator är värre än vanligt idag. Fattar inte vad problemet är..! Hänger sig typ varannan minut. nej de räcker inte ens. Typ var tionde sekund ! Extremt störd är den iaf !! Så använder min skoldata just nu. Gillar inte den så jättemkt..men bättre än inget liksom ;)

Funderar på att gå ut en stund till nu. Regnar ju inte idag :D lite soligt till och med. Haha så senare ikväll blire att softa vid tv:n tror jag, har inte riktgit planerat något annat. ;)

Finns inget batteri kvar på datan så måste sluta nu. Ha en go kväll Puss.


Ovido - Quiz & Flashcards