victoriaeliasson

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av Victoria Eliasson - 5 maj 2012 17:04

Hejej ;) Är nu hemma igen, kom hem för typ en timma sen ;) Var ju hos mina kusiner igår och idag. Kan berätta lite kort om de ;)

Efter skolan igår åkte jag då dit. Hämtade först Elliot på hans fritids typ kl 1. Sen gick vi och hämtade Molly och Vilmer på deras dagis. :) Sen gick vi hem. Hade aldrig hittat utan dom.. Fick en liten karta av Jessica tidigare i veckan, men fatta inte alls hur jag skulle följa den.. fick inte direkt högsta betyg på orienteringstestet.. xD

Haha iaf så lekte med dom hela dan. Va på en lekplats, läste böcker och massa annat ;) Sen på eftermiddagen kom Jesscia hem ;) Sen på kvällen myste jag med Molly och Vilmer framför "trassel", aldrig sett den innan.. :p men den va lite gullig ;) Sen natta jag alla barnen.. och sen såg jag och Jessica på "One day" sorglig men väldigt bra :) Började läsa den boken en gång..men filmen är mkt bättre ;) Jaja så la vi oss runt tolv.

Så imorse kom Molly och väckte mig lite innan åtta. Hon skulle se på tv :p Så satt jag med dom och såg i typ två timmar. Bra start på dagen :p Haha sen resten av dagen var vi mest inne och lekte. De va ju så kallt idag.. Sen åkte jag hem vid tre ;) Så mysigt att vara där, dom är för goa :*

och nu sitter jag iaf här. Ska fixa mitt rum lite nu. Stökigt igen... usch så tråkigt ! ikväll blire la tv antar jag. Kommer nog inte hända så mkt roligare. Så ha en go kväll ! Puss :*


  
Haha Vilmer :)


Molly<3
   

Molly klädde upp sig lite :)

Ovido - Quiz & Flashcards