victoriaeliasson

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Victoria Eliasson - 2 maj 2012 18:53

 
Fikan med Josefina :)
 
Såg oxå en bil som jag vill ha ! Grymt snygg ! Kosta bara ungefär 380 000.. tänkte att jag kanske väntar med den något år eller så.. :(
 
Josefina :)<3
   
Lite olika blommor vi tog kort på ;)
             

Liter bilder från idag ;) Hade dock inte med mig min kamera, så fick bli telefonen. Därför lite suddiga bilder..

 
Av Victoria Eliasson - 2 maj 2012 17:45

Hejhej :) Hoppas ni har de gött i soolen ! :D Har iaf jag kan jag tala om ;)

Kom hem för typ en timma sen. Började 9:20 idag, elr skulle iaf gjort. Men när vi kommer dit så får vi veta att vi inte har någon engelska denna veckan.. -.- så jag och Josefina drog till nordstan.

När vi kom dit hade inte affärerna öppnat..så vi tog en liten fika ;) mysigt <3 sen gick vi och kollade i affärer. Va i en affär- som jag inte kommer ihåg vad den heter- där de va världens konstigaste kläder ! glitter och paljetter på typ allt..

jaja, sen vid tolv åkte vi till skolan. Hade då samhällskunskap. På den lektionen fick vi sitta ute och göra klart en uppgift. Så satt och sola i typ en timma :D

Haha sen på de två sista lektionerna tyckte läraren att vi kunde hitta på något skojj när de va så fint väder oxå. Så åkte till botaniska. Så gick runt där ett tag och satte oss på det högsta berget och kolla utsikten och softa i solen ;) Sluta dessutom en timma tidigare ;) Så har varit en otroligt härlig dag idag, inte jobbat någonting ;)

Mina armar bränner som bara den !! Ska ta någon salva på alldles strax.. får hoppas de hjälper ! detta är inte kul iaf.. :(

Ska gå och ge några djur mat nu och sen ska jag greja lite i köket ;) haha. Tog en del bilder på botaniska som kommer upp under kvällen oxå ;)

Imorn blire skola mellan 8:30 och..ja senast 9:50. np igen.. i engelska :( men men.. skönt att sluta tidigt iaf ;) Känns nästan som sista veckan innan sommarlovet, har jätte softa tider :D men jag klagar inte !

ska iaf dra nu innan mina armar börjar brinna.. Puss :*

Ovido - Quiz & Flashcards