victoriaeliasson

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Victoria Eliasson - 15 maj 2012 21:13

Hejsan :) Allt bra med er? :) Själv är det helt okej, dock på lite dåligt humör. Men man kan ju inte alltid må bra.

Dagen började iaf halv bra. Med en håltimma på 1 ½ timme -.- Slutade desto bättre med en håltimma på nästan två timmar. Så slutade 13:10. De säger man ju inte nej till. Men hjälpte dock inte mitt dåliga humör.. För fick tillbringa ytterligare en timma med personen som gått mig på nerverna hela dagen !! -.-
Hemma försökte jag iaf plugga lite. Skrev på två typ små "uppsatser" men kom inte på något att skriva på någon av dom, så gav upp efter en stund.

I eftermiddags åkte jag med mamma och Linnea till Kungälv. Linnea skulle ha ett typ glasscafé med sin kör. Avslutning och sånt. Så dom sjöng och spelade och lite allt möjligt. Lite mysigt.  

När jag kom hem gick jag direkt ut med Sofia och hundarna. Så va ute i typ en timma. Alltid lika mysigt slut på dagen :*

Imorn taggar vi engelska np. Dom två sista där nu då. Läs- och hörförståelse. Ämnet jag hatar mest i HEELA världen !!    Hoppas de går bra iaf. Men de vet man inte förrän efteråt liksom.. Slutar dock halv fem..som varje onsdag. Men så segt så man spyr på de ! Så fråga vi läraren snällt om han kunde typ flytta fram sin lektion, eftersom vi har lunch+håltimma i 2 ½ timma.. Men nej då. Varför skulle han göra de när de står på schemat att vi ska ha lektion den tiden !? Men hallå :O Usch !! jag tkr inte om honom !! :O :@

Okej de är inte hans fel att han är som han är..

Ska fixa lite saker inför imorn nu och sen ska jag snart lägga mig. Bara en dag till nu. Sen äre heelg !! :DD Yes !

Så vi höres imorn. God natt :*


 

Haha vilken lång tunga Nellie har..

Ovido - Quiz & Flashcards