victoriaeliasson

Alla inlägg under augusti 2012

Av Victoria Eliasson - 7 augusti 2012 23:50

Grattis farfar! :) Idag skulle du fyllt 88 år! synd att du inte fick uppleva det :( hoppas du har det bra där du är nu i alla fall :)

Av Victoria Eliasson - 7 augusti 2012 23:45

Hej på er! Nu var jag då åter tillbaka här i min varma sköna säng med mobilen i händerna efter en go dag ;)

Blev då städning hos farmor tidigare idag. Höll på i ungefär tre timmar. Det blev rent i alla fall ;)
Efter det gick jag hem, gjorde inte så mycket då.
Spelade lite tvärflöjt. Har inte gjort det på hela sommaren. Nästan glömt av hur sjukt kul det är! Längtar till terminen börjar så man kan börjar spela mer regelbundet ;)

På tal om termin, fick Idag reda på att jag börjar 22 augusti i stället för 21 som jag trodde (y) gött!

Övningskörde i alla fall med pappa en stund förut. Gick riktigt bra måste jag säga ;) fick inte stopp en ända gång (y) haha lycklig x)
Så var hemma typ halv tio, då gick jag direkt ut med Sofia i en timma och fyrtiofem minuter eller nått sånt för att vara exakt ;) gick dessutom i ganska högt tempo (y) så dr var bra.
Kom då med andra ord hem för bara en liten stund sen.

Och nu ligger jag här. Tänkte sova nu och imorn blir det att tvätta färdigt farmors hus och kanske träffa Sofia ;) håller tummarna för det. (y)
Sov så gott :*

Av Victoria Eliasson - 7 augusti 2012 10:02

Godmorgon! :) sovit gott? Har jag gjort i alla fall ;)
Idag hade jag tänkt fortsätta tvätta farmors hus. Men tror det regnar rätt så mycket. Har inte kollat ut än men det låter så och då är inte det så lockande direkt.
Så antingen städar jag inne hos henne eller så hittar jag på något annat ;)
Märkte just att jag är väldigt hungrig.. Så får väl börja med att äta i alla fall.


Idag är det exakt två veckor kvar av sommarlovet.. :( ska i och för sig bli ganska kul. Om man bara inte behövde få läxor och prov :(( jaja de blir väl bra ändå! ;)

Har kommit upp lite saker jag ska göra i veckan nu ;)
Imorgon vet jag inte än. Men torsdag ska jag antagligen till mormor om jag inte kommer på något bättre.
Fredag blir det ner till stan och träffa Felicia! :D
Najs (y)

Nej men nu ska jag dra mig upp ur min varma sköna säng och fixa lite frukost och ta tag i denna dagen ;) ha en Najs dag! Puss :*

Av Victoria Eliasson - 6 augusti 2012 19:22

Hejsan på er! :) Hoppas ni haft en go dag ;) Regnat som vanligt, men vi är la vana nu!? ;)

Idag har jag varit hos farmor hela dagen. Med andra ord inte så långt bort, tar ca 30 sekunder att gå x) Haha men jag har i alla fall tvättat hennes hus. Blev sjukt bra! Man tänkte knappt på hur smutsigt det var innan det blev tvättat. Så stog i regnet i några timmar. Men sen änna öste det ner, så då slutade jag. Fortsätter kanske imorgon eller något ;) När jag slutade ute böjade jag istället städa inne hos henne. Det var också välbehövligt! Så höll på i typ två timmar där.

Men snyggt blev det! ;)

Sen var jag ute och fotade lite. Var ett tag sen känns det som. Blev faktiskt väldigt nöjd med många idag, inte ofta det händer. Så det var riktigt roligt! :D

Tänkte vara hurtig och sticka ut på en joggingrunda ;) Det är gött när det regnar.. Haha men springer inte så länge ändå. Sen blire att kolla på Wallander ikväll (y) Hoppas jag vågar bara.. :s Hemma själv tror jag. Eller så kanske Linnea är hemma men ändå..Haha japp men ska sticka ut nu ;)

Hörs kanske sen. Puss :*


Lägger upp några bilder jag tog förut ;)



Haha snacka om skillnad ;)
                       

Av Victoria Eliasson - 5 augusti 2012 22:35

Hejsan hoppsan! ;) Haft en bra dag? :) Hoppas det. Min har varit helt okej i alla fall (y)

Skrev ju lite snabbt tidigare idag. Hade verkligen ingenting att göra innan jag stack iväg med pappa.. -.- Det var i stort sett hela dagen. Så lite mindre roligt sådär.

Men sen åkte jag i alla fall iväg med pappa för att köra då. Kan säga att jag fattar varför mina kompisar säger att det är så jobbigt att köra! :s Haha men det gick faktiskt väldigt bra ändå (y) Fick bara stopp några gånger, innan jag fattade hur långsamt man skulle släppa kopplingen och allt sånt. Men det är väldigt mycket att tänka på :o Jag är glad att jag började med automat, kan ju liksom köra bil nu så det är "bara" att växla, koppla och allt det jag måste lära mig nu ;)

Kanske sticker ut imorgon igen, får se lite vad vi gör ;)

Sen när vi kom hem stack jag i alla fall ut på en joggingrunda. Kommit på att det är riktigt skönt att springa ;) Haha.

Efter det har jag duschat och typ inget mer.

Nu tänkte jag krypa ner i sängen och titta på en film (y) Vet inte vilken det blir ännu men någon bra hittar jag säkert ;)

Men vi hörs imorgon. Puss och sov gott :*


japp jag bjuder på den..

   

Från när jag sprang.

Av Victoria Eliasson - 5 augusti 2012 14:09

Hejsan :) Hoppas ni mår bra (y) Det gör jag ;)

Kom nyss hem. Var i kyrkan först, sen åkte vi till havet. Men det blåste jättemycket och var inte så värst skönt. Så var inte där särskilt länge. Och nu sitter jag här, vet inte vad jag ska göra nu. Ska äta om en stund och ikväll ska jag övningköra med pappa. Ska låna farmors bil och köra med växel. Får inte köra våran förrän jag är 17,5 -.- Så får vänta med det ;) Men det ska bli kul. Har bara kört lite en gång innan. Så får se hur det går.. xD

Men innan dess vet jag inte vad jag ska göra. Får la se om jag kommer på något ;)


Vet faktiskt inte vad som händer i veckan heller. Tror inte jag har planerat något ;) Mamma börjar jobba igen så vi får underhålla oss själva ;) Haha.

Men har typ inget mer att skriva just nu. Så tänker sluta nu ;) Ha de Puss :*


 


Haha såg det huset igår hos min faster. Det var så gulligt :*

Av Victoria Eliasson - 4 augusti 2012 20:45

                  





Om man tänker som man alltid har tänkt,

kommer man att göra som man alltid har gjort

och då kommer det bli som det alltid har varit.

Av Victoria Eliasson - 4 augusti 2012 20:00

Kom på förut att jag glömt visa bilder från när Felicia var här ;) Här kommer några stycken. Har typ en miljon till men tar dom här nu ;) Puss :*


   

           

                 


Ovido - Quiz & Flashcards