victoriaeliasson

Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Victoria Eliasson - 23 augusti 2012 20:24

Hejsan! ;) Hoppas ni har en bra kväll ;)

Åkte då till Stenungsund förut. Gick i en del affärer, och hittade en present till pappa. Blev en skjorta och en typ stickad tröja. Jag köpte även ett par jeans, ett par svarta byxor och en tröja till mig ;) Sen gick vi och köpte lite fler presenter till pappa :)

När jag kom hem började jag på en läxa vi fick idag. Vi skulle skriva ett brev till lärarna och typ berätta om varför vi valde just den linjen och ja lite sånt. Så nu är första läxan i tvåan gjord! (y) känns gött!

Nu kom jag precis hem, har varit ute och övningskört med pappa en stund. Gick rätt bra faktiskt, fortfarande rätt svårt.. :(

Nu blir det Hawaii five-0 ! :D Mitt favoritprogram just nu! :D


Imorn blir det ju kort dag i skolan. Men jag bloggar när jag kommer hem elr nått ;) Puss :*


    


Av Victoria Eliasson - 23 augusti 2012 11:49



Torsdag: Stenungsund med mamma

Fredag: skolan först en liten stund. Sen till Sofia på etermiddagen och sova där.

Lördag: antagligen vara hos Sofia hela dagen. Sen sova där till söndag.

Söndag: vara hos Sofia på förmiddagen, sen vet jag inte på kvällen.

Så nu vet ni vad jag ska göra denna veckan ;)

Av Victoria Eliasson - 23 augusti 2012 11:43

Heej! :D hoppas ni alla mår bra ;)
Nu sitter jag på tåget igen då. Blev en väldigt kort dag i skolan idag.
Började ju då tio. Skulle egentligen sluta 12 men lärarna på sista lektionen ville bara se oss och veta vilka vi var typ. Sen fick vi gå ;) Så blev till klockan 11.
Imorgon skulle vi ha dom igen. Men så sa dom att eftersom vi träffades idag behöver vi inte komma imorgon. Så lediga på den lektionen. Som tur var så är det sista på dagen. Så går 9:45 till 11:15 (Y) verkligen gött! :D

Nu blir det då hem och äta något. Är verkligen as hungrig.. :s sen får jag vänta i typ två timmar elr nått på mamma. Sen åker vi då till Stenungsund. Ska köpa presenter till pappa som fyller år nästa vecka. Har dock ingen aning vad jag ska köpa :s
Har ni något förslag får ni gärna komma med de! :D annars får jag väl se om jag hittar något.

Märkte just att det börjat ösregna! -.- jag har ingen jacka :s får la cykla med paraply xD haha
Härs senare, puss :*


På lektion med Felicia ;)

Av Victoria Eliasson - 23 augusti 2012 11:00

Då var det dags för mina bästa vänner ;) Jag tar två som betyder sjukt mycket för mig. Ja alla mina vänner betyder mycket, men dom här extra mycket. Jag litar verkligen på dom två. En av dom vet ni nog redan vem det är.


Vill ni veta vem!? ;)

 


Sofia såklart! Hon är verkligen en av mina BÄSTA vänner! Med henne kan man dela allt. 

En vän som henne borde alla få ha. Jag menar det verkligen! Hon är en toppen tjej! Sofia om du läser detta - det vet jag i och för sig att du gör ;) Då vill jag bara säga- jag vill ALDRIG förlora dig!! Du är grym :)))   



En annan är Felicia :) Hon betyder också mycket för mig. Har dock inte ens känt henne i ett år ännu. Men det spelar väl ingen roll!? ;) Hon är en otroligt härlig tjej och jag är jätteglad att jag lärt känna henne! :)   


 


Av Victoria Eliasson - 23 augusti 2012 09:15

Ovido - Quiz & Flashcards