victoriaeliasson

Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av Victoria Eliasson - 4 augusti 2012 20:45

                  





Om man tänker som man alltid har tänkt,

kommer man att göra som man alltid har gjort

och då kommer det bli som det alltid har varit.

Av Victoria Eliasson - 4 augusti 2012 20:00

Kom på förut att jag glömt visa bilder från när Felicia var här ;) Här kommer några stycken. Har typ en miljon till men tar dom här nu ;) Puss :*


   

           

                 


Av Victoria Eliasson - 4 augusti 2012 16:54

Hej hej! :) Hoppas ni haft en bra dag ;)

Imorse körde jag till tippen med pappa och sen övningskörde jag i typ en timma till.

När jag kom hem började jag måla huset. Höll på med det i typ två timmar tror jag. Lite segt men jobbar av min garderob nu då så måste liksom göra det. Men deffinitivt värt varenda minut! (y)

Sen har jag inte gjort så mycket mer. Ätit och fixat mina naglar. Nagellacket jag visade igår kväll är typ nagelstärkare. Man ska måla på det varje dag i två veckor.. -.- Haha bara man kommer ihåg det liksom. Gör la inget om man glömmer en dag men ska ju ändå försöka :p haha.  Så gjorde i alla fall det förut.

Nu ska jag snart börja göra mig i ordning. Ska i och för sig inte vara där förrän halv sju. Men ingen aning vad jag ska ha på mig, så ska börja med det nu tänkte jag ;)


Detta blir antagligen sista inlägget för ikväll. Eller så kankse jag gör i ordning något nu innan som komemr upp under kvällen. Får se ;) Ha en bra kväll i alla fall ;) Puss :*


 

Felicia :)<3

Av Victoria Eliasson - 4 augusti 2012 09:14

Godmorgon! :) sovit gott? De har jag gjort ;)
Ligger just nu i min säng och lyssnar på musik (y) bra start på dagen!
Vet inte vad som händer idag faktiskt. Antingen städar jag färdigt mitt rum, lite mycket saker på skrivbordet liksom.. x) eller så.. vet jag inte ;)
Ikväll ska jag i alla fall till min faster. Hon fyller år på typ tisdag. Så de blir nog jätte roligt där.. -.- jaja men jag överlever nog förhoppningsvis i alla fall ;)

Ska gå upp nu tror jag, ska ta mig en dusch och en käka frukost. Så får vi se vad dagen bjuder på (y)
Ha en bra dag i alla fall. Puss :*

Ovido - Quiz & Flashcards