victoriaeliasson

Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av Victoria Eliasson - 24 augusti 2012 17:06

Halloj! :) Kom på för en liten stund sen att jag visst glömt att blogga idag! :o Inte bra! Så det tänkte jag göra nu ;)

Idag var det ju som sagt kort dag i skolan, igen. Hade bara en lektion, och på den fick vi sluta en halvtimma tidigare. Så var bara i skolan en timma idag. Var hemma igen runt halv ett ;)

Då åt jag lite sen har jag inte gjort så värst mycket. Bara typ softat i mitt rum. Mormor och morfar var här en stund förut. Så satt och pratade med dom. Trevligt! :)

Har nu duschat och bytt kläder. Ska gå till Sofia om typ en timma. Så blir att sova där hela helgen ;) Ska ta fram lite saker som jag ska ha med mig så fort jag skrivit klart detta.

Vet inte vad vi ska hitta på. Blir säkert några promenader och kanske film. Men vi får se ;)

Ja, det har inte hänt så mycket idag. Så har inget mer att skriva. Kanske uppdaterar ikväll annars säkert imron ;)

Ha det bra så länge :*


   

Av Victoria Eliasson - 24 augusti 2012 12:45

Denna fina tjejen var jag bästa vän med när jag var liten. Kanske dumt att säga "var" eftersom vi fortfarande är vänner, men ja. ;) Vet egentligen inte när jag träffade henne första gången. Tror att det var när vi föddes typ. Eftersom vi är släkt så träffades våra föräldrar innan också liksom ;)

Men jag vet i alla fall att vi träffades mer när hon flyttade hit när vi var typ tre ;) Sen började vi i samma klass i förskolan och då blev vi ännu bättre vänner! :) Nu har vi gått tillsammans i 10 år tror jag det är!? ;) Först i ettan (på gymnasiet alltså) började vi i olika klasser. Men våran vänskap tog inte slut för det (Y) Haha bra va!? :D

Jag har så sjukt många fina minnen tillsammans med henne. Vi har alltid haft så kul tillsammans :))

Sjukt glad att du flyttade hit Sofia! :D Fast det vet du nog redan!? ;)


Finns risk att hon kommer döda mig när hon får se vissa av dom här bilderna! ;) Haha, men den smällen får jag ta x)  

hittade tyvärr inga fler :(


 

 

       

   



Ovido - Quiz & Flashcards