victoriaeliasson

Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av Victoria Eliasson - 20 augusti 2012 20:29


Jag är med i en tävling hos http://hannaasundin.blogg.se/ 

Priset är ett close up filter från http://www.tvspelsweb.se/

Jag vill vinna ett filter och det är detta:  http://www.tvspelsweb.se/close-up10-filter-o67-mm



 


Detta är bilden jag tävlar med ;) Vill du också vara med i tävlingen tryck här:

http://hannaasundin.blogg.se/2012/august/fototavling.html#comment 

Av Victoria Eliasson - 20 augusti 2012 19:29

Halloj! :) Hoppas ni haft en bra dag!? :) Min har varit okej.

Har inte gjort något typ. Eller har gjort massa men inget roligt. Städat och fixat här hemma mest.

Var ute och hjälpte pappa förut, och sen har jag snackat med mamma en stund.

Gjorde i ordning massa inlägg förut. Alla dag 01, dag 02 osv.. Dom är färdiga nu. Tänkte bättre att göra dom nu när jag inte har något att göra än sen när jag kanske har fullt upp ;) Så nu kommer det upp en varje dag :)


Imorn kommer jag inte vara hemma, största delen av dagen. Så ska göra i ordning något inlägg som kommer komma upp under dagen. Blir kanske bara ett.. lite svårt att komma på något att skriva som händer i framtiden liksom ;) Men får se vad jag kommer på :)

Nu tänkte jag äta och sen kanske se på "Dallas" En gammal serie som gick på typ 1800-talet.. Nej men den gick för måånga år sedan. Tänkte ge den en chans. Kanske är bra, vem vet!?

Något som inte var bra, var Mari Jungstedt filmen igår kväll. As dålig! Fanns ingen handling.. jo de fanns det men.. asså den var jättekonstig! :s Plus att den var jättedåligt dubbad, munnen hängde inte med i talet! :o Usch, så det var en besvikelse! :(


Vill ni veta en rolig sak? :) Ja den är rolig för mig. Tror inte ni kommer få så mycket glädje av den.. haha jag har just fått veta att min orkester börjar på måndag igen! :D Ska bli så sjukt kul!!  Haha kul att veta va!? :D

Japp, och ska skriva en önskelista kom jag just på! ;) Fyller ju år snart :D Bara 13 dagar kvar (Y) Hihi!


Nej ska gå och äta något nu, för jag är hungrig ;) Kommer kanske upp något mer ikväll. Men får se :)

Ha en fortsatt bra kväll :) Puss :*



 



Hoppas man kan se vad det står.. Hittade ingen "perfekt" färg som syntes överallt liksom.. :( flyttade om bilderna typ hundra gånger, men denna var ändå den bästa :)



Av Victoria Eliasson - 20 augusti 2012 13:39

 

Av Victoria Eliasson - 20 augusti 2012 11:00

Jeansshorts- lindex, tror jag!?

amerikansk t-shirt- gina


haha igronera mitt uur stökiga rum! ;) Tog bilden för några dagar sedan. inte så stökigt nu (y)

 

Av Victoria Eliasson - 20 augusti 2012 10:55

Hej på er! :) hoppas ni sovit gott :)
Jag kom in för en liten stund sen. Har varit ute och hjälpt pappa i regnet. Precis när jag kom in sluta de regna ;) haha så nu har jag tagit på mig torra kläder och sitter och lyssnar på en sjukt gammal skiva.
Hittade den bland mina gamla cd skivor. "Victorias special" heter den. Gjorde den 2008 så den är några år.. Haha men lite roligt att de vilka låtar man lyssna på då ;) haha verkligen konstig blandning av låtar.
Både Amy Diamond -.- markoolio och Magnus uggla! Hahaha xD
Ska snart börja fixa lite här hemma. Typ stryka tvätt och städa lite sådär.

Endel har ju börjat skolan idag också och imorn ;) hoppas de går/gått bra :)
Ja och självklart ni som börjar senare som jag ;) två dagars lov kvar! :s men ska ändå bli kul att börja igen ;)

Höra senare :) puss :*

Är dom inte för söta!? :o min syster och äldsta kusin för typ 10-11 år sen ;)

Ovido - Quiz & Flashcards