victoriaeliasson

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av Victoria Eliasson - 10 augusti 2012 10:20

Hejsan! :) Mår ni bra? :)

Nu har jag packat färdigt det sista. Inte så mycket packning i och för sig men ändå.

Ska möta Sofia typ 20 över 11 så ska gå runt 11 härifrån. Sen tar vi bussen till Göteborg tillsammans, så ska jag träffa Felicia där någonstans. Vet inte var ännu men får la snacka med henne sen ;) Ingen aning vad vi ska göra faktiskt. Jag ska köpa en present i alla fall. Typ det jag vet sen får vi se vad som händer ;)

Kommer hem imorgon någon gång. Vet inte exakt när ännu ;) Jag vet typ ingenting just nu. haha x)


Regnar idag igen. -.- Gillar inte regn! Jaja men jag ska gå nu och fixa lite saker innan jag drar. Ha en bra dag. Får se när jag bloggar nästa gång. Puss :*


 

Åh dom är ju så söta (y)

Ovido - Quiz & Flashcards