victoriaeliasson

Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av Victoria Eliasson - 11 augusti 2012 14:45

Några bilder jag tog igår och idag :)



Utsikt från hennes balkong, ner över liseberg ;)


Några blommor :) :
             
Försökte ta kort på såpbubblor, gick sådär ;)
   
Felicias grymt fina väggar!
       
Sen blev det handboll (y)
       
HEJA SVERIGE!!
       

Haha Felicia samlar på tior ;) Jag sponsrade henne med två x)

      
Fick den flaggan av henne! :) Sån man sätter på crocksen. hihi fint (y)

       

Den jag köpte igår på tiger. Ska hitta något kort att sätta i bara ;)

 

Avslutar med en söt bild på Felicia :)<3

Av Victoria Eliasson - 11 augusti 2012 14:25

Heej på er! :D Hoppas ni haft det bra sen sist!? :)

Kom hem för typ en timma sen tror jag. Hade det jättebra hos Felicia ;) Hennes mamma är så gullig x) Haha nej men

igår var vi hemma hos henne och gjorde typ ingenting. Haha, sen stack vi i alla fall ut på stan. Hon skulle byta sin kameraväska och jag köpa en present. Sen gick vi också till "tiger". en affär med typ allt, för typ ingenting. Nej men det är väldigt billigt i alla fall (y) Så gick vi runt lite och gjorde ingenting ;)

Hon köpte en systemkamera igår. Så vi gick ut med våra kameror och tog bilder :D Fanns inte jätte mycket att ta på..men några blommor fanns i alla fall. Haha!

Jag brukar inte direkt kolla på handboll och os så där jätte mycket. Men igår var jag så illa tvungen. Felicia ville ju så ja. Men det var lite roligt ändå (y) Så satt och hejade gärnet på Sverige! Dom vann ju! Grymma så final imorn, tror jag!? Ja den vet jag inte om jag ser, inte hemma då, så ja men får se ;)

Sen låg vi och kollade på film i hennes säng. Såg "Beutiful waves" tror det stavas så.. :s I alla fall en mysig film :)

Så la vi oss runt ett tror jag.

Idag har vi verkligen inte gjort någonting. Haha, jo vi såg på film imorse. sen har vi har typ ätit frukost, packat, kollat på en uggla. :p Inte säker på att det var en uggla.. den satt på ett hus tak, så vi tog kort på den. för Felicia var helt säker på att det var en uggla. Så tog vi kort och zoomade. Det såg visserligen ut som en uggla, men den har tydligen suttit där i typ tre veckor.. :s Så vet inte vad det var för någonting.

Jaja vad gjorde vi mer.. Tog lite kort, sen gick vi till spårvagnen tolv. På vägen till tåget köpte vi en frappino. Åh underbart goda! :o Så fick jag sällskap på tåget. Hon skulle till sin pojkvän på Tjörn, så det var skojj :)


Nu sitter jag här. Ska snart äta något tror jag, har inte ätit något riktigt sen kl nio. :o Haha jaja.

Ska måla lite på huset sen när solen inte lyser där ;) Men vi hörs lite senare tror jag ;)

Ha de :) Puss :*



 

Tycker vekligen om denna bilden! :D


Ovido - Quiz & Flashcards