victoriaeliasson

Alla inlägg den 3 augusti 2012

Av Victoria Eliasson - 3 augusti 2012 20:47

- I'm a lover and a fighter, I fight what I love and I love what I fight for. -

Av Victoria Eliasson - 3 augusti 2012 20:47

- I'm a lover and a fighter, I fight what I love and I love what I fight for. -

Av Victoria Eliasson - 3 augusti 2012 20:21

Kom på att jag köpte två saker till på gekås ;)
Nagelfil och nagel stärkare (y)

Av Victoria Eliasson - 3 augusti 2012 18:50

Heej på er! :D Hoppas ni mår bra :D Det gör jag ! För nu är min garderob klar!! :D wiie! (y)

Ledsen att jag är så sjukt dålig på att blogga! -.- Känns inte som jag har någon tid till det.. det är väl nu jag borde ha som mest tid tycker jag. Men jag gör så mycket saker just nu. Men ska jag i alla fall komma ifatt lite nu tänkte jag ;) Bra va!? :)

Jag tror jag skrev senast i bilen påväg till gekås. Alltså i onsdags. Så vi bärjar väl där då ;)

Hann bara gå på gekås i typ en och en halv timma. Kom ju inte ner förrän typ halv sju. Men det var rätt skönt ändå. Jag var rätt trött efter tre dagars jobb. Jag köpte mig i alla fall en natt tröja, eller vad det heter, en "slapp" vit t-shirt och två scarfar. Heter det verkligen så!? :s Ingen aning! Ja i alla fall en svart och en vit.

Sen åkte vi och hämtade syrran i apelviken där hon hade varit i fyra dar typ med en kompis. Sen åkte vi hem, var hemma runt elva. Sen gjorde jag inget mer den kvällen ;)


Igår var det torsdag. Ifall någon missade det (y) Då satte vi ihop resten av min garderob. Började med det i tisdags men hann inte färdigt då. Men blev inte helt färdig, fattades nämligen två lådor när vi var på ikea. Men det mesta blev klart i alla fall. Det tog det mesta av dagen.
På eftermiddagen/kvällen runt typ halv sex kom mormor, så då åkte jag, mamma, Linnea och mormor till Kungälv. Gick på allsången på fästningen ;) Väldigt mysigt att sitta där i tre och en halv timma i ÖÖSregn!!! -.- Usch så hemskt!! Asså typ precis när vi kom dit öppnade sig himlen och det kändes som någon stog med 100 liters hinkar och bara hällde vatten över oss, plus att åskan var precis över oss.. :s

Sen blev det lite bättre. Men så höll det på hela kvällen. Åskan försvann i alla fall som tur var! Men regnet fortsatte! -.- Så inte jätte skojj direkt!

Men det var rätt bra artister ändå. Markoolio och Shirley Clamp ;) Så det var bra, annars hade jag gått hem!!

Så var det slut typ halv tio. Lagom roligt att komma hem och märka att ALLA kläder var blöta, ändå hade vi haft regnkläder! :o

Så det var den kvällen ;)


Idag åkte jag och mamma till IKEA och köpte lådorna som fattades (Y) Sen åkte vi hem och satte ihop dom.

Sen har jag hållt på hela dagen med att lägga in alla mina kläder och allt ;) Nej nu ljuger jag. Var ute och gick med Sofia i en timma förut ;) Men sen har inte hänt så värst mycket mer.

Men nu är garderoben klar! :D Allt är på plats och jag har flera hyllor över xD Haha men kommer nog på något att lägga där också så småningom ;) Har ju inte för lite plats nu i alla fall! :D och inte för liten spegel. x)


Ska gå och fixa lite mat nu. Är ensam hemma med Daniel och Linnea ikväll så det bli väl jag som får fixa maten gissar jag. Men ska anlita några slavar tänkte jag, hehe (y)


Kanske skriver något mer sen. Men ha en bra kväll i alla fall ;) Puss :*



Mina skor kom ju i tisdags, inte använt dom men sjukt snygga! :D
   
Natt tröja (y)
 
och nej, den är inte vrängd ;)
       
(Y)(Y)(Y)
    

Lite suddig bild, men här sitter lite folk igår kväll iaf.. ;)

Ovido - Quiz & Flashcards