victoriaeliasson

Alla inlägg under november 2012

Av Victoria Eliasson - 4 november 2012 12:00


- Om du vill komma någonstans, gå nånstans.    

Av Victoria Eliasson - 3 november 2012 23:00

Nästa vecka kommer jag inte blogga någonting. Det kommer komma upp något lite då och då men inte varje dag. Så vet ni :) Men är tillbaka nästa måndag, skulle jag gissa ;) 

Så ha en jättebra vecka! :D Puss :* 

 


Av Victoria Eliasson - 2 november 2012 20:28

Inte hänt så mycket idag alls egentligen. Lugn dag på förskolan, gjorde lite fler rymdskepp/flygande tefat. Blir riktigt häftiga! Hade bara tio barn typ så var lugnt hela dagen. 

Jobbade över en stund så var hemma typ fem, då plockade jag ordning på mitt rum och packade lite till. Tror jag är färdig med allt jag kan packa nu. De sista får jag ta på morgonen innan. 

Såg på LOL förut med Linnea. Åh jag älskar den filmen!! As bra! Nu ligger jag i soffan med mamma och pappa och ser på tv, inte för att jag kollar men ja ;) 

Imorn har jag inget planerat, men blir väl att hjälpa mamma att packa kanske :) och fixa mina naglar och andra sånna småsaker. Åh längtar! 

Kom på att jag måste göra ett logginlägg nu också.. segt! Men men får la se om jag kommer på något att skriva. 

Men ska fixa lite sånna saker nu så ha de så bra :) 



Douglas Booth Miley Cyrus and Ashley Greene shoot scenes for their upcoming film,

<3

Av Victoria Eliasson - 1 november 2012 21:31

Hej! :) Idag har varit en bra dag, som alla dagar på förskolan. Jag kanske ska börja jobba istället för gå klart skolan!? xD Nej men tycker det är så sjukt kul! Känns verkligen att jag hittat det jag passar för. 

Bakade iaf med två barn också. Gick bra och dom tyckte det var skoj. Muffinsarna blev jättefina! (Y) 

Efter jobbet fixade jag lite saker med mamma, sen åkte vi till mormor med kläder till Linnea som var där och fortfarande är där ;) Så var där en stund och snackade osv. 

Nu ligger jag och mamma i soffan och kollar på tv, mysigt att bara vi två är hemma :) 

Imorn är sista dagen på förskolan för ett tag. Sen lov och sen en vecka till. Så de blir bra! :) 

Är sjukt trött hela tiden..  Så ska se färdigt programmet och sen lägga mig. Imorn börjar jag halv nio så liite sovmorgon iaf :) 

Ja de var la allt jag har att säga nu ;) Godnatt :* 


BARA TRE DAGAR KVAR NU!!!!!!!! 



Ovido - Quiz & Flashcards