victoriaeliasson

Alla inlägg den 19 november 2012

Av Victoria Eliasson - 19 november 2012 15:58

Halloj! :D Idag har jag ju då varit ledig från skolan. Eftersom hela skolan har utvecklingssamtal idag. 

Så imorse runt tio åkte jag och pappa till tandläkaren i Stenungsund. där snackade vi bara och kollade på bilder osv. Jag ska iaf ALDRIG bli tandläkaren! Fy va äckligt! Tänder är något av det äckligaste.. :s 

Ja så fick iaf tre nya tider, en typ fyra dagar efter jul tror jag, då ska jag sätta gummiband på några tänder. Sen en vecka senare då skulle jag typ.. ja det minns jag inte och en vecka senare igen så skulle jag få tandställningen. Men blir typ en på insidan av tänderna först, för att dra isär dom elr nått sånt.. läskigt! :s 

Så ska ha den ett halvår innan jag får rälsen :( Usch! Aja får la tänka på resultatet! :/ 

Sen åkte vi till göteborg för att ha utvecklingssamtal. Det gick as bra! Sa bara bra saker så kändes skönt :D 


Nu är jag hemma då, en stund till iaf. Åker till orkestern typ halv fem. Så måste egentligen gå och fixa mig nu, haha. 

Ikväll blir det orkestern då ja och sen fixa saker för skolan imron gissar jag. Fy va tråkigt att gå tillbaka! Känns så konstigt, inte varit där på fem veckor nu! :o Men det blir la bra, kul att träffa alla igen! För åh vad jag saknat vissa!! 

:'( 

Nu måste jag dra! Ha de :* 

Ovido - Quiz & Flashcards