victoriaeliasson

Alla inlägg den 29 november 2012

Av Victoria Eliasson - 29 november 2012 19:16

Jag är klar!!!!!! Åh va underbart!!!! 

hej btw ;) åh va jag är så glad! elr nja snarare lättad. Skickade precis in mina praktikuppgifter! Jiippie! Helt sjukt va underbart!! har jobbat med dom varje dag i typ två veckor nu. och äntligen är jag klar. De va de jobbigaste på mycket länge. Så ännu en sak att pricka av och imorn taggar jag prov och redovisning. Provet är jag lite osäker på om jag faktiskt kan.. men jag får väl se imorn. Men redovisningen ska jag läsa igenom några gånger till så att jag blir så förberedd som jag bara kan bli ;) 

Fick någon konstig läxa igår som jag inte är färdig med och jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva. Får la säga att jag glömde lappen hemma och försöka i helgen. Ska träffa Sofia och Steph på söndag så vi kanske kan tipsa varandra.. hihi Sofia har iaf inte gjort den ännu ;) 


Nu ska jag ta och snacka lite mer med alla jag smsar med just nu. Känner att jag dissar dom lite, men min telefon är stendöd.. :( aja den kanske vaknar till liv snart!? :) och så ska jga duscha ;) 

Hej då och god natt också :* 

Ovido - Quiz & Flashcards