victoriaeliasson

Alla inlägg den 28 november 2012

Av Victoria Eliasson - 28 november 2012 17:32

Det är du som väljer så var noga med ditt val. Det är ändå du som väljer vem du är...

Av Victoria Eliasson - 28 november 2012 09:00

Godmorgon! Elr god och god.. men men. 

asså när man tänker på kvällen att, "imorn ska jag gå upp typ 2 och en halv timma innan jag måste, för att jag har så mycket plugg så jag måste plugga all lilla lediga tid jag har för att inte gå under" så känns det inte särskilt lockande.. 

Men jag gjorde det. Satte dock inte klockan utan jag vakande av mig själv så de va inte lika hemskt. Men jag vakande klockan sju och kunde inte somna om så jag tog fram min data som har blivit min bästa vän typ.. och sen har jag pluggat fram tills nu. 

Ja jag börjar iaf se slutet på APL uppgifterna nu. Jag är inte färdig, verkligen inte! men jag ser ljuset.. haha nej men har iaf börjat bocka av vilka uppgifter jag är klar med och inte. Så har la en stor och tre mindre kvar tror jag. Det går framåt! hade det inte gjort det så hade jag nog tappat lusten med en gång. 

Men jag vet fortfarande inte om jag hinner färdigt.. idag kommer jag hem en snabbis efter skolan för att äta och byta väska. Sen sticker jag till orkestern och repar till halv åtta.. kul men har inte lust för de ikväll :( Så jag lär ju inte vara hemma före halv nio och då är det liite segt att sätta sig.

imorn ska jag till min gamla praktikplats! :D åh har saknat dom massor redan, efter typ två veckor! x) Det ska bli as kul men då förlorar jag tid där med.. Men jag får skylla mig själv, jag hade inte behövt gå dit. Men jag ska bara vara där en liten stund. Så imorn måste jag bli färdig för jag måste skicka in arbetet då. 

Ska redovisa på fredag och då vill hon ha läst det redan och hon lär behöva en vecka på sig om hon ska läsa mitt arbete, för de är typ 10 sidor med bara text.. haha synd för henne x) 

men jag har iaf lite press på mig. Plus alla andra läxor, har en till imorn och ett prov på fredag. och hundra nästa vecka.. 

Mitt liv försvann just! :'( 


Aja en rolig sak mitt i all skit är att jag just blev barnvakt för min kusiner :)) 14 december, så ett tag kvar men något att se fram emot iaf (Y) 


men de händer massa roliga saker i helgen också så behöver inte deppa så mkt över läxorna. för jag har ändå lite skoj emellanåt :) och.. 

..TJUGOEN DAGAR KVAR TILL JULLOVET!!!! jiippie!! 


nu ska jag gå upp och duscha och göra mig klar för skolan :) Tjao! 


   

morgonrufs.. x)   


Ovido - Quiz & Flashcards