victoriaeliasson

Alla inlägg den 26 november 2012

Av Victoria Eliasson - 26 november 2012 08:25

Godmorgon! LIgger fortfarande i sängen, och tror jag kommer göra det ett tag till. Börjar halv ett idag så rätt go sovmorgon. Men tro inte att jag ligger och sover.. nej då vakna klockan åtta för att börja plugga.. -.- 

Tänkte på de, att om jag hade lärt mig mina läxor och prov lika snabbt och otroligt lätt som jag lär mig låttexter, då hade jag varit ett geni nu.. Sjukt, låttexter fastnar hur lätt som helst! :o

Aja igår åkte vi till mina kusiner. Var där typ hela dagen. Så kom hem lagom till solsidan, satte mig och pluggade lite efter men orkade inte så mkt tyvärr :( 

Denna veckan har jag sjukt mkt att göra.. Har två prov, redovisning, förhoppningsvis ingen inlämning men får se om vi måste lämna in den denna veckan elr inte. Men den måste ändå göras. och träna inför konserten nästa vecka. Då måste jag kunna låtarna, annars lär det bli pinsamt.. 

Dessutom är jag nästan inte hemma någon kväll. Orkestern två gånger, imorn slutar jag sent och torsdag ska jag till stan med jennie efter skolan. Men får la åka hem rätt tidigt så jag hinner plugga också. 

Ja så därför måste jag plugga varje morgon ist :( Aja bäst jag fortsätter nu så jag hinner till skolan också.. 

Ha en go dag :)<3 

 

Ovido - Quiz & Flashcards