victoriaeliasson

Alla inlägg den 9 november 2012

Av Victoria Eliasson - 9 november 2012 17:00

1. Jag älskar att fota, typ mitt största intresse! 
2. Mina kompisar betyder allt för mig. 
3. När jag var liten älskade jag skolan, jag grät när vi fick sommarlov.. -.- 
4. Jag lyssnar på musik 24/7 
5. Jag byter alltid om till mjukiskläder så fort jag kommer hem från skolan. 
6. Försöker alltid få mina vänner att må bra, även om jag kanske inte alltid lyckas…
7. Jag vill så gärna åka utomlands till typ, USA/ London. 
8. Jag längtar till jul. 
9. Jag gillar att läsa böcker. 
10. När jag var liten sköt jag luftgevär, och har vunnit en del tävlingar. 
11. Jag älskar att shoppa. 
12. Mina favorit filmer är typ "gråt" filmer. 
13. I början på oktober köpte jag min första julklapp för i år. 
14. Väldigt dålig på att ta tag i saker. T.ex plugg, skjuter gärna upp det länge och gör det när jag verkligen är tvungen. Men har börjat bli bättre på det. 
15. Något av det värsta jag vet att köpa är, byxor och skor!
16. Jag har tre hundar på 1, 7 och 11 år. 
17. Har alltid lätt till skratt. 
18. Jag har en vän som jag varit kompis med sen vi föddes, alltså 17 år nu.
19. Jag bor på landet men ändå ganska centralt.
20. Jag bor på en bondgård. 
21. Jag älskar ananas. 
22. Jag har spelat piano (tagit lektioner) i lite mer än sju år. 
23. Jag är fadder till min yngsta kusin. 
24. Jag vet inte vilken färg jag har på mitt hår... någon blandning. 
25. Jag har aldrig färgat håret. 
26. Jag älskar att sjunga. Men när ingen hör, eftersom jag inte kan.
27. Jag är både kvälls- och morgon människa.
28. Jag gråter alltid till sorgliga filmer.
29. Gillar att planera långt i förväg.
30. Älskar att jobba och vara med barn.
31. Jag har sjukt dålig humor.  
32. Jag älskar vita jular, men vill helst inte ha någon snö innan eller efter.  
33. När jag var liten hade jag hår ner till rumpan.
34. Jag älskar att klippa mig men blir aldrig nöjd med resultatet förrän flera veckor senare.
35. Jag pluggar alltid till musik.
36. Fick många nya vänner i höstas som är jättehärliga och betyder mycket.
37. Jag är väldigt ofta hungrig. Speciellt i skolan... haha
38. Är rätt bra på att passa tider, gillar inte att komma sent.
39. Jag gillar att ”leka” med datorn, typ powerpoint, bilder osv.
40. Älskar när det är städat och ordning på mitt rum, men hatar att göra det och stökar gärna till efter någon dag.
41. Jag spelar tvärflöjt, sen ett år tillbaka och är med i en orkester med typ 49 andra ungdomar.
42. Hatar spindlar och alla andra småkryp.
43. Skulle aldrig kunna leva utan min familj och mina närmsta vänner.
44. Gillar att lyssna på låtar från olika filmer.
45. Jag hatar att stå framför kameran.
46. Ibland önskar jag att jag kunde bli ett litet barn igen, då det inte fanns några problem.
47. Min syster som är fem år yngre än mig är nästan lika lång som jag.
48. Första gången jag var på ”solsemester” var i Turkiet med ett ungdomsgäng. Då var jag 15.
49. Jag ska antagligen till Italien till sommaren med orkestern.
50. Jag har två vänner med samma namn som betyder otroligt mycket för mig! 

Ovido - Quiz & Flashcards