victoriaeliasson

Alla inlägg den 14 november 2012

Av Victoria Eliasson - 14 november 2012 20:26

Hejsan! :) hoppas ni mår bra, själv är de okej just nu. Inte jättebra med andra ord men men. Dagen har iaf varit jättebra! Jag blir så otroligt glad när jag är där och får vara med barnen, då mår jag bra ;)
Idag var jag i skogen med femåringarna. Det var kallt men kul, var där i typ tre timmar så åt lunch där osv.
Hade även med mig en kaka till personalen idag. Eftersom jag slutar på fredag så ville jag bjuda på något ;) så gjorde en mintchoklad kaka med after eight. Riktigt god kan jag säga! :) så den var uppskattad.

Igår var min lärare på besök. Hon sa mest bra saker så det var roligt att höra och att se vad vad min handledare berättade om mig för henne ;) så bestämde också att jag ska tillbaka till våren! Åh vad jag blev lycklig!! :'))

Imorn börjar jag nio och slutar fem sen åker jag direkt till stan och går på bio med några av tjejerna (Y) ska bli så roligt! Har saknat dom sjukt mkt och resten ser jag på tisdag i skolan :D så de är perfekt!
Nu ska jag kolla på bilderna jag tog på Teneriffa. Kommer inte hinna se alla men kan ju börja ;)
Ha de bra :*

Typ så min kaka såg ut ;)

Ovido - Quiz & Flashcards