victoriaeliasson

Alla inlägg den 18 november 2012

-.-

Av Victoria Eliasson - 18 november 2012 22:27

Hej! Usch, helt sjukt så dålig på att blogga! -.- Tänker hela tiden att jag ska göra det och så blir det ändå inte så.. 

Aja minns inte riktigt när jag bloggade sist... men iaf så i tordags var jag ju på bio med underbara tjejer. Breking dawn, riktigt bra film! 

Sen i fredags hade jag samlingen på förskolan, gick jättebra faktiskt. Var rätt nervös innan men det gick fint :) 

Var ju min sista dag också så jag gav mina "kollegor" eller vad man ska kalla dem, varsin present och sen bjöd jag barnen på glass. Så dom blev av glada :D Jag fick också en biobiljett som tack typ (y) 

Åh vad jag kommer sakna dom!! 

På fredag kväll körde jag IW med Sofia. Så sjukt gött efteråt! 

I går jobbade jag mellan åtta och halv fem, sen gjorde jag inte så mkt mer.. Myskväll med pappa och Linnea typ. 

Idag var vi på någon marknad av något slag en stund, sen har jag försökt plugga lite. Väldigt svårt iaf! och sen var jag ute med Sofia i en och en halv timme typ. Nu har jag sett solsidan och lite sådär. 


Imorn ska jag till tandläkaren halv elva och sen utvecklingssamtal klockan ett. Så får se hur det går ;) 

Men ska sova nu, ör sjukt trött! Snark! godnatt. 

Ovido - Quiz & Flashcards