victoriaeliasson

Alla inlägg den 27 november 2012

-

Av Victoria Eliasson - 27 november 2012 17:02

Hej! :) Vart en rätt hyfsad dag idag. Var ganska så depp när jag åkte till skolan idag, av lite olika anldeningar och jag hade verkligen ingen lust att gå till skolan. Men jag hade inte så mycket val egentligen. Men det försvann ganska fort när jag väl kom dit, då jag träffade mina underbaringar! :* Dom är fantastiska! Hjälper fast dom inte vet om de vilket är as bra :)

Och jag blev inte halshuggen på svenskan. Trodde vi hade läxa som ingen visste om och ja.. lite svårt att förklara men vi hade iaf inte haft någon läxa! Sen blev det dock lite sämre när vi fick ett till prov innan jul och en läxa till tisdag men ja.. får la göra mitt bästa. Tror iaf jag klarade provet ganska bra som vi också hade. Så en sak att bocka av från listan nu iaf! 

Och nästan de bästa va allt, vi hade ingen idrott! :D Jag skulle dansat zumba elr nått men dom som skulle åka skridskor fick gå hem för dom kunde inte göra det. Så då ändrade jag mig väldigt snabbt.. :p Haha inte jätte schysst kanske, och förlåt Sofia för jag övergav dig! :'( hihi :*  haha men jag ville inte vara kvar. och det var ändå bara typ två som stannar kvar så det var okej ;) 

Jag kom la bara hem typ en timma innan jag skulle men det var lätt värt de! ;) 


Nu ska jag plugga som en idiot! Kommer snart gå under här med läxorna begravda ovanpå elr nått.. men inte mycket att göra, alla lärare säger samma sak. "säg till lärarna att ni redan har mycket den veckan så får dom flytta men jag tänker inte göra det!" nej nej..

Om jag har tur, vilket jag inte vet ännu, men då ska jag iaf ta en promenad med Sofia ikväll också. Behöver snacka med henne asså. Känns som de va så sjukt länge sen vi träffades! :( Men får se hur det blir med det. 


Imorn har jag iaf sovmorgon till halv ett och sen slutar jag två. riktigt skönt! 

Hoppas ni får en lugnare kväll än vad jag får. Puss :* 


Ni är underbara allihop! 


     

 

Ovido - Quiz & Flashcards