victoriaeliasson

Alla inlägg den 11 november 2012

Av Victoria Eliasson - 11 november 2012 18:30

Hellu! Hoppas ni haft en bra vecka! Om allt gått som det ska, utan förseningar osv. Så sitter jag på planet hem nu. Förhoppningsvis har jag haft en bra vecka. Men det vet jag ju inte nu, eftersom jag skrev detta för en vecka sedan ;) Ja lite svårt att komma på något att skriva, jag vet ju inte vad jag gör, hur jag mår eller någonting :) Haha men ja jag är väl hemma runt.. eller tror vi landar typ halv tio. Eller så skulle vi vara hemma, hemma liksom halv tio. Ja det vet jag inte ;) Så får se det. Jag har i alla fall flugit i typ 3 timmar nu, så ett tag kvar :) 

 

Imorgon vet jag i alla fall att jag börjar halv sju. Haha men det blir väl bra, lär väl vara lagom trött gissar jag. 

Det är för övrigt sista veckan på praktiken! Fy va tråkigt!! Ska hålla en samling på fredag också.. usch nervöst redan nu! Men får la tänka att det bara är små barn (Y) 

Vi hörs imorgon eller kanske redan ikväll, vem vet!? ;) 

 


 

 

Ovido - Quiz & Flashcards