victoriaeliasson

Alla inlägg den 30 november 2012

Av Victoria Eliasson - 30 november 2012 20:07

Halloj! Sitter på bussen på väg hem nu. Typ sönder frusen. Ja, har då varit på Liseberg ikväll med Jennie och Felicia. Kan la säga att det inte riktigt blev som jag tänkt mig...
Vann iaf en lite chokladask och Jennie och Felicia vann två fjärilar, en ailien och en liten björn till mig. Dom va typ spelberoende! ;)

Tidigare idag hade jag då prov, gick as bra, tror jag iaf. Redovisningen ja.. Jag trodde jag skulle dö innan. Usch läskig känsla! Men den gick ändå okej, pratade dock lite fort men ja inte konstigt när man är nervös.
Sen åkte jag till Kungälv och spelade och åkte tillbaka till stan och mötte upp Jennie. Så gick vi runt i stan en stund, hon köpte presenter till Felicia och jag en julklapp till en kompis ;)
Sen drog vi till Felicia och ja sen Liseberg..

Imorn ska jag antingen städa och hjälpa mamma osv eller jobba. Ja ha en bra kväll :*

Sakerna jag vann/fick :)
Ledsen lite mörka bilder, elr ja man ser ingenting. Men de finns inget ljus här.. :(



Av Victoria Eliasson - 30 november 2012 09:01

Nu var provet avklarat! Det kändes jättebra! :D riktigt nöjd.
Nu är det bara redovisningen kvar.. Usch nervös :( gillar inte att prata själv inför klassen :( men jag har ju inget val "tummener"
Aja får hålla tummarna för att jag inte svimma iaf.. Haha xD

Ovido - Quiz & Flashcards