victoriaeliasson

Alla inlägg den 12 november 2012

Av Victoria Eliasson - 12 november 2012 16:00

Hejsan! Hoppas ni haft en bra vecka :) Min har varit kanon! :D As fint väder hela veckan och varmt och skönt. Så det har varit toppen ;) Bilder kommer så småningom, men har inte ens hunnit titta igenom dom och rensa osv. Det lär ta ett tag, så gör det så fort jag hinner. 

Är så sjukt trött! Kom hem typ 11 igår kväll, men lyckades aldrig somna så låg vaken till ett halv två. och sen gick jag upp strax efter fem. Så blev inte många timmars sömn där.. Så är lagom seg nu då som ni kanske förstår. 

Hade så gärna velat krypa ner i sängen och se på en film eller något. Men måste till orkestern..  :( Men det blir la bra när jag väl kommer dit hoppas jag :) 

Nej ska gå och packa ner sakerna jag ska ha med mig nu och sen ta en buss som går om typ en halvtimma. 

 

Imorn jobbar jag 7.45-15:45 då kommer också min lärare på besök. Är inte så värst nervös egentligen, hon ska la bara snacka med oss tror jag. Så får hoppas att det blir bra :) 

Ha en go kväll!   

 

Ovido - Quiz & Flashcards