victoriaeliasson

Alla inlägg den 25 november 2012

Av Victoria Eliasson - 25 november 2012 09:34

Godmorgon! :) Hann tyvärr inte blogga något igår, hade fullt upp hela dagen. Jag och mamma bakade tunnbröd, knäckebröd och vörtbröd till jul ;) As mysigt! Så vi höll på med det typ hela dagen. 

Sen på kvällen åkte hela familjen till göteborg. Där gick vi på Galenskaparna och after shave 30 år. elr 30 års festen med galenskaparna och after shave. Vet inte riktigt vad det hette :p Haha men sjukt roligt var det iaf! Typ sån där dålig humor som jag har i tre timmar! <3 Haha ja det passa mig liksom ;) 


Så idag då, nu ska jag till kyrkan alldeles strax. Sen kanske vi ska till våra kusiner senare idag. Men det är inte säkert ännu, så får se. Jag behöver egentligen plugga asså.. men får la åka med dit och vara social ett tag ändå. Så får jag la plugga ikväll ist ;) 

Men ska åka nu. Ha en bra dag :* 


   

Ovido - Quiz & Flashcards