victoriaeliasson

Alla inlägg den 23 november 2012

Av Victoria Eliasson - 23 november 2012 20:24

Halloj! Ligger i soffan och ser på "på spåret" just nu. Elr ja ser och ser.. Jag ligger med telefonen och pappa ser. De är nog de tråkigaste programmet som finns!! -.- -.-
Dagen idag har iaf varit helt okej. På första lektionen fick vi vårt prov uppskjutet ytterligare fyra dagar. Tror seriöst aldrig vi kommer få gjort de! De är uppskjutet i nästan två månader nu. Haha aja.
De bästa med skolan idag, var iaf att få träffa mina söta vänner! :* hihi

När jag spelade fick jag veta vad vi ska spela på konserten om typ en och en halv vecka. Kanske sagt de förut.. Men nu vet jag iaf säkert (Y) så de är bra. Bara att öva nu ;)
Sen tränade jag också med Sofia ;)
Och sen efter ett segt IW pass, en promenad hem i storm. Så öppnade jag dörren och möttes av en underbar lukt av pepparkakor och lussekatter! :D åh underbart! <3


Imorn ska jag och mamma baka tunnbröd och vörtbröd. Mys!
Nej nu ska jag kanske börja kolla igenom bilderna från resan. Kan ju va skönt att få de gjort någon gång :p
Hoppas ni har en go fredag kväll :) <3

Lite julstämning har jag fått in i mitt rum också :D

Ovido - Quiz & Flashcards