victoriaeliasson

Direktlänk till inlägg 28 juli 2012

Wallander :s

Av Victoria Eliasson - 28 juli 2012 22:42

God kväll :) Ligger just nu i min säng i mörkret och försöker blogga. Kan säga att det går sådär.. :/ ser ingenting.. Bra i alla fall att jag nästan kan skriva helt utan att behöva titta liksom.. Men får se hur detta går, haha!


Idag efter jag bloggade kommer jag knappt ihåg vad som hände :p Haha som vanligt. men var och handlade med mamma iaf en stund. Sen fixade jag lite med mina bilder. Så minns jag inte vad jag gjorde mer!


Runt halv sju stack jag i alla fall till Sofia. Så såg vi på film. Låg i sängen med hennes syster oxå. Såg wallander.. :s usch den är lite äcklig! :s mastermind tror jag den hette! ja men lite små läskig va den iaf!

Sen satt vi på sofias rum en stund innan vi gick ut. Så följde dom mig hem en bit, så var hemma typ tio. och nu ligger jag alltså här i mörkret.

Ja men ska la lägga mig nu kanske. Imorn vet jag inte vad som händer riktigt ;) Får la se vart dagen tar oss ;) haha.

På kvällen får vi iaf lite gäster. Elr typ två av mammas och pappas kompisar - elr vad man ska kalla dom - kommer hit.Kommer bli otroligt roligt.. -.- så blir väl att ladda upp med massa bra filmer och ligga i sängen hela kvällen! Jaja får se hur det blir.

Gick rätt bra att skriva iaf. Lite svårt men det gick (y)

Nu är jag trött iaf. God natt och sov så gott :*  



två bilder från igår kväll.

   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria Eliasson - 4 juni 2013 18:57

Hejsan! :D Det var otroligt länge sen jag skrev sist. Har inte haft så mycket lust till det och i princip all min vakna tid har gått åt till plugg. Är på väldigt bra humör just nu så tänkte bara slänga in något ;)  Skolan är snart slut och det är u...

Av Victoria Eliasson - 28 april 2013 10:30


Halloj! :) Gick upp för en stund sen och åt frukost men nu har jag hamnat i sängen igen.. ^^ Är sjukt uttråkad, har verkligen ingenting att göra O.o Det är as skönt att inte ha något att plugga på, eller det har jag ju. Men inget som är jätteviktigt ...

Av Victoria Eliasson - 21 april 2013 11:16

Hejsan! :) Ska snart åka till Kungälv och spela. Genrep för ikväll nu, ska vara där typ tolv. Sen är det konsert ikväll eller eftermiddag. Är ganska så nervös kan jag meddela, vi är fyra orkestrar som spelar tillsammans, Så det lär nog bli rätt snygg...

Av Victoria Eliasson - 17 april 2013 14:28


                      Hejsan! Ett tag sen jag skrev nu och har la egentligen ingenting jätte spännande att berätta. Men tänkt slänga upp något ändå ;)  Har varit en rätt slapp dag. Kom försent först på grund av tågen, massa in...

Ovido - Quiz & Flashcards