victoriaeliasson

Direktlänk till inlägg 28 juli 2012

dyblöt!

Av Victoria Eliasson - 28 juli 2012 13:43

Hejsan på er! :D Hur har ni det i regnet? Hoppas på bra ;) Det har jag i alla fall :)

Kan berätta lite om dagarna som gått ;)

Torsdag- Var först vid havet med mamma, Linnea och Sofia (y)
Sen kom ju Felicia då. Vi solade, gick några promenader, hälsade på alla våra djur ( xD ) haha och tog massor med kort och massa mer. Sen gjorde vi "middag". tre rätters. Bilder på allt kommer idag eller imorgon. Beror på när jag hinner.

Fredag- Felicia var fortfarande här. Vi låg i trädgården och solade så gott som hela dagen. Gick en promenad med Nellie och tog en miljon kort ungefär ;) Sen åkte hon hem med tåget kl 15. Hade det urmysigt! Så otroligt härlig tjej!! :*

När hon åkt stack jag hem duschade och fixade mig. Typ kl 18 åkte familjen ut till Fjällsholmen. Min morbror fyllde då som sagt 35. Elr ja på onsdag men hade kalas igår. Jag kanske sa allt detta igår!? kommer inte ihåg.. haha jaja då får ni veta det två gånger i så fall ;)

Skulle egentligen åkt dit ikväll. Men eftersom det var så otroligt fint väder hela dagen igår och det regnar idag så var det roligare att vara där när det var sol. Inte kul att vara på en ö om det ösregnar liksom :s

Dom bor typ precis vid havet, så det var massa personer som badade, jag var en av dom. Det var helt sjukt skönt i vattnet! :D Jag tog en del bilder också. Kommer nog också upp några så småningom. Har inte hunnit kolla igenom dom ännu. x)  Haha men blev inte jättemånga liksom.

Lördag- idag ;) Jag och Sofia tog cyklarna in till Kungälv. Hon skulle köpa en present och lite sånt. Så jag hängde med. Gick bra på vägen in (y) Så gick vi och kollade i lite affärer. och sen kom regnet.. -.- Men vi skulle till granngården och köpa halsband till hennes katter också, så vi hade inte så mycket att göra än ta oss dit. Så i ösregnet cyklade vi då dit. Sen efter en stund när vi fortfarande inte hittat det, stannade vi och ställde oss under ett tak. Så ringde jag pappa. Då hade vi cyklat alldeles för långt. x) haha så det var bara att cykla tillbaka. När vi i alla fall hitta det och köpt halsbanden och kom ut igen var vi som dränkta katter.. -.- Haha och då öppnade sig himlen.. Så regnet VRÄKTE ner!! Asså jag skojjar inte. Man såg knappt någnting! Så vi stanna i en busskur och ringde Sofias pappa så han kom och hämtade oss. xD hahah.

Nu är jag i alla fall hemma. Har varit det en liten stund. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Så kanske kollar igenom alla bilderna. Jag och Felicia tog nästan 400 stycken.. :o så det tar ett tag och kolla på alla dom..

Sen ikväll ska jag hem till Sofia. Så ska vi kolla film och sådär ;) Så det blir mysigt (y)


Ska snart äta också tror jag. Så ska dra nu. Men bilderna kommer antagligen under dagen. Så höll ögonen öppna ;) Puss :*


Felicia :*

   
Haha jag ser inte klok ut. Men dom bjuder jag på ;)
   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria Eliasson - 4 juni 2013 18:57

Hejsan! :D Det var otroligt länge sen jag skrev sist. Har inte haft så mycket lust till det och i princip all min vakna tid har gått åt till plugg. Är på väldigt bra humör just nu så tänkte bara slänga in något ;)  Skolan är snart slut och det är u...

Av Victoria Eliasson - 28 april 2013 10:30


Halloj! :) Gick upp för en stund sen och åt frukost men nu har jag hamnat i sängen igen.. ^^ Är sjukt uttråkad, har verkligen ingenting att göra O.o Det är as skönt att inte ha något att plugga på, eller det har jag ju. Men inget som är jätteviktigt ...

Av Victoria Eliasson - 21 april 2013 11:16

Hejsan! :) Ska snart åka till Kungälv och spela. Genrep för ikväll nu, ska vara där typ tolv. Sen är det konsert ikväll eller eftermiddag. Är ganska så nervös kan jag meddela, vi är fyra orkestrar som spelar tillsammans, Så det lär nog bli rätt snygg...

Av Victoria Eliasson - 17 april 2013 14:28


                      Hejsan! Ett tag sen jag skrev nu och har la egentligen ingenting jätte spännande att berätta. Men tänkt slänga upp något ändå ;)  Har varit en rätt slapp dag. Kom försent först på grund av tågen, massa in...

Ovido - Quiz & Flashcards