victoriaeliasson

Alla inlägg under april 2012

Av Victoria Eliasson - 22 april 2012 17:56

Hej på er ! Har inte orkat blogga idag, har nämligen haft en sprängande huvudvärk ! Fick de någon gång på förmiddagen igår och har haft det sen dess. Riktigt jobbigt måste jag säga. Så idag har jag bara legat i min säng och soffan och sett på film och tagit det lugnt. Men mår lite bättre nu. Hoppas iaf jag kan gå till skolan imorn. Kan verkligen inte vara sjuk denna veckan..:( Så mkt som händer.

Nu ska jag se på film med min syster och hoppas på att den hemska huvudvärken försvinner. Vi hörs imorn. Puss :*


 



Av Victoria Eliasson - 21 april 2012 07:09

Godmorgon ! Lördag idag då. Idag ska jag följa med mamma på typ någon barnbasar elr något.. Hon ska sälja gamla kläder så jag måste hjälpa henne. Men de blir la skojj. Så ska vara där typ halv nio.. lite segt på en lördag.. Men men. I eftermiddag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Inget speciellt tror jag. Ikväll ska jag på kalas till min kusin som fyller år ;) Det är alltid lika skojj :D

Igår var jag hemma hela dagen. Gjorde inte något speciellt. Typ städa och fixa här hemma. Så inte så mkt att skriva om.

Men jag ska gå upp nu. Så ha en bra dag. Puss :)



Av Victoria Eliasson - 19 april 2012 13:24

Hejhej. ;) Kom just hem, har varit hos tandläkaren.. lääskigt.. :s gillar inte tandläkare. Men var där i max 1 min ! Så de var okej :p Snacka bara med dem. Så ska få tandställning någon gång om typ hundra år.. ungefär. Hade velat ha de nu liksom. Men nej då !

Jaja var i skolan först en stund. Hade först matteprov, vilket gick sådär. Sen hade vi naturkunskap. Där jag gjorde ett prov till. Det gick faktiskt väldigt bra. Svarade på alla frågor så är väldigt nöjd ;)

sen slutade vi då. Så va typ halv 11. Helt okej dag ;) Då åkte jag iaf med Felicia till nordstan. Hon skulle byta sin väska och lite sånt. Såg också VÄRLDENS läskigaste gubbe !! :O

Han stog mitt i nordstan och så var han helt guldig och såg ut som en staty. Han rörde sig inte, och hade nät för ögonen typ så man inte skulle se att de var en riktig man. Så de guldiga var liksom bara en dräkt. Men sjukt läskigt när han sen böjde sig ner. :o usch !

Sen skulle jag ta tåget hem. Så var de låst när jag kom fram. Så fick stå där i typ en kvart efter den riktiga avgångstiden liksom, innan vi blev insläppta. De konstiga var att de redan satt massa människor på tåget.. :o

Jaja sen stack jag hem och då fick se ett litet lamm :) Föddes någon gång idag så jätte söt är han :D sen åkte jag då till tandläkaren. och om en stund ska jag till Kungälv och spela ;) Sen hem och då börjar helgen ! :D Så grymt gött att slippa gå till skolan imorn va ! ;D Så då ska jag nog städa hemma lite och sånt så de är snyggt inför nästa vecka ;)

Ja men ska nog äta något nu. Vi höres senare ;)


 
Tror de är han.. Fast han hade inte hatt..

Av Victoria Eliasson - 18 april 2012 21:21

 


Hej på er ! Har just pluggat färdigt för denna veckan :D Haha ja har ju två prov imorn som jag taggar för. Känns faktiskt rätt så bra. Så hoppas på bra betyg nu ! Har inte gjort så mkt sen jag kom hem. Var iofs ganska sent. Men har då som sagt pluggat en stund och slappat..

Har verkligen ingenting att skriva om.. Booring ! :(

Ni får gärna säga något ni vill läsa om i bloggen. För känner att den är liite tråkig :( Kommer liksom inte på något nytt.. Så kom gärna med förslag. Det uppskattas ! :D

Ska gå och lägga mig snart iaf, är ganska trött faktiskt. Så sov så gott så hörs vi :*




Av Victoria Eliasson - 18 april 2012 08:45

Godmorgon ! Sovmorgon idag ju. Tänkte sova länge.. men de blev inte riktigt som planerat :( Så har försökt fixa lite på bloggen..gick sådär måste jag säga. En liten bild fick jag iaf upp ;) Haha men kanske ska upp snart och äta frukost och så. Är jätte hungrig ! Aja, ska gå lite innan 11 sen. Börjar 12 då som sagt och slutar halv 5. Ganska kort dag då :) Måste plugga de sista ikväll inför proven jag har imorn. Men känns som jag kan de mesta så de är gött :)

Btw snart helg ju ! :D Nej men ska försöka gå upp nu ;) Ha en grym dag alla :D Puss


 

Av Victoria Eliasson - 17 april 2012 22:15

Hej. Ska alldeles strax gå och lägga mig ;) Eftermiddagen har spenderats med läxor.. Nej inte bara, gjorde det i nån timme elr två typ. Sen var jag och min syster ute hos hennes får. Gosade med lammet en stund <3

Sen ikväll var jag ute och gick med Sofia i typ 1 ½ timme. Så kom in för en liten stund sen.

Så imorn blire sovmorgon ! Åker inte förrän 11 typ så de är soft :D Men bloggar kanske innan skolan imorn elr.. efter.. Haha ja får se ;) Iaf trött nu så ska krypa ner i min säng.God natt<3


 

Av Victoria Eliasson - 17 april 2012 16:20

Hej :) Hemma från skolan nu. Känns som dagen gick väldigt fort, vilket iofs är väldigt skönt ;)

Var på museum på näst sista lektionen. Gick runt där och titta lite i typ en halvtimma. Halv skojj, men slapp sitta i klassrummet iaf ;) Sista lektionen hade vi engelska. Då hade vi muntliga np. Så de va soft att bara sitta och lyssna hela tiden ! :) Sen sprang vi oxå till tåget.. Haha ja.. :p

Nu ska jag läsa lite naturkunskap. Sen vet jag inte.

Imorn går vi 12- 16:30. Så de blir skönt. Sen slutar vi halv tolv på torsdag och lediga på fredag :D Göttans !  Men vi är inte där ännu.. så tar de när vi kommer dit ;) Haha..

Men ska börja plugga nu så jag slipper sitta hela kvällen :) Ha de :)



 

Hon är la för söt, Vilda<3


Av Victoria Eliasson - 16 april 2012 21:38




 


 
 

 
Ovido - Quiz & Flashcards