victoriaeliasson

Alla inlägg den 29 april 2012

Av Victoria Eliasson - 29 april 2012 15:47

Heej på er ! :) Ledsen för dålig uppdatering under helgen. Men har liksom inte hunnit med. Tänkte jag skulle berätta nu vad jag gjort ;)

I fredags gick jag upp typ halv sex.. -.- halv sju elr nått åkte vi då till Töreboda ;) Tog tre timmar att åka.. Riktigt segt, men till slut kom vi iaf fram :p Så åkte först till Daniels lägenhet, elr före detta då :p Hämtade alla hans saker.. Sen köpte vi blommor, åt och lite sånt. Sen åkte vi till skolan. Mamma och pappa skulle in i aulan på någon avslutningssak elr nått.. så jag, Carro, Linnea och farmor väntade utanför. Så typ vid tre sprang dom ut ;) Efter de åkte vi hem, åt oxå på vägen tsm med mormor och morfar ;) Så kom hem runt åtta tror jag de va. Då fixade jag alla bilder jag tagit, så va oxå Sofia och hennes föräldrar här snabbt med en present till Daniel ;) Va skojj att snacka med dom en stund oxå :D

I lördags hade jag tänkt ta sovmorgon, men blev jobb ist. Började iofs inte förrän 10 men ändå.. Jobbade då mellan 10-15. Sen stack jag hem och fixade mig lite och sånt. Sen va de fest :p Haha nej, men blev en hel del folk faktiskt ;) Treevligt :D Gick och la mig runt 1.. Så lite småseg i morse.

Idag var jag först i kyrkan, sen åkte vi hem och fixade här hemma. Allt från igår och sånt. Så var oxå mormor och morfar hemma på dan. De åkte hem för en stund sen. Så just nu är jag ensam hemma.. Vet inte riktigt vad jag ska göra.. Ikväll ska jag iaf träna ! Blir gött :D

Nu är de ju lång helg oxå ! :D Så gött ! Lediga två dar till liksom. YEES ! :D Har inget planerat för dessa dagar.. Så får se vad som inträffar så att säga.

Förut kom jag på att jag har läxa till onsdag.. -.- plus att jag glömt min bok i skolan.. BRA ! Men får la plugga på onsdag morgon elr lunchen elr nått sånt.. Jaja. inget att göra åt de nu !

Tror jag ska läsa lite nu :) Så ha de gött :D Puss :*

Förresten lägger nog upp några bilder sen från helgen. Så håll ögonen öppna :p

Ovido - Quiz & Flashcards