victoriaeliasson

Alla inlägg den 2 april 2012

Av Victoria Eliasson - 2 april 2012 11:08

Hejsan alla :) 

Då var jag i skolan igen då. Började 8 idag.. -.- segt ! Hade nya läraren förut, han verka faktiskt bra. Så de blir nog bra de här ;)

Aja helgen var rätt bra. Pluggade i lördags och var sen hos min moster på kvällen. Träffade då alla mina kusiner. Så mysigt så :) I går övningskörde jag med pappa först. Sen pluggade jag typ resten av dan. Men tror faktiskt jag är färdig med mitt svenska tal nu iaf. Så idag blire att plugga till provet som jag har på onsdag. Känns verkligen inte som jag gör något annat än pluggar ! Men men.. Snart lov ju. Bara fyra dagar kvar ! :D Ska bli grymt gött !

Har lunch nu och sen en lektion till, slutar 13:30. Men börjar snart nu. ;)

Hare bäst :) Puss :*

Ovido - Quiz & Flashcards