victoriaeliasson

Alla inlägg den 14 april 2012

Av Victoria Eliasson - 14 april 2012 11:30

Tja :) Sitter nu i min säng. Kom hem för en liten stund sen ;) Har varit i Kungälv en stund.

Ska först berätta kort om min dag igår. Då jag och mamma var i kungälv och handlade lite saker. Jag köpte bla en present till min bror. Vet inte om han läser så kan inte skriva vad. Haha nej men iaf..

Idag åkte jag och mamma dit igen. Jag ville nämligen köpa ett halsband. Ett Carpe diem halsband. Har velat ha ett sånt så sjukt länge. Så ringde dom igår och fråga om dom hade något. Så de åkte jag och köpte förut. Sen köpte vi oxå en present till min kusin som snart fyller år. Ja en lavalampa blev de ;) Rätt snygg faktiskt.

Haha ja så nu har jag inte planerat något mer. Får se lite vad som händer. Regnar idag så inte kul att gå ut heller liksom.. Men men, har inte så mkt mer att skriva nu. Så ha de bra ;) Puss


 

Ovido - Quiz & Flashcards