victoriaeliasson

Alla inlägg den 5 april 2012

Av Victoria Eliasson - 5 april 2012 11:26

Hejsan på er :)

Nu äre påsklov !! :D äntligen ! Ska bli grymt gött. Inget plugg yees ! Haha sitter hemma i min ensamhet nu. :( Eftersom alla är i skolan xD Haha nej men har faktiskt oxå varit där idag. Började 8:10 och slutade 9:30. Hade endast en mattelektion ;) Men de va naajs :) Bara jag och en till som jobbade.. :p Haha ja sån är min klass ;) Så kom hem för typ en timma sen. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Men funderar faktiskt på att räkna liite matte.. Har prov efter lovet. och ska inte plugga på lovet. Så får se om jag gör lite nu ist ;)

Har inte planerat något resten av dagen ;) Men de är rätt gött ;) får låta ödet bestämma.. xD hahha

Nu ska jag jobba lite då. Ha en kanon dag :D Puss :*

Ovido - Quiz & Flashcards