victoriaeliasson

Alla inlägg den 12 april 2012

Av Victoria Eliasson - 12 april 2012 21:14

Hej hej ! Haft en bra dag? :) Hoppas de. De har jag haft iaf ;)

Var ju först med mamma på jobbet. Ja dom är ju för charmiga dom så barnen :* Haha, jobbade 8-16 så de var lagom länge. Efter de åkte jag hem och sen har jag hunnit med ett pass på friskis oxå med lite goa männskor :p

Haha ja så kom hem för ett tag sen, elr ja typ en timma. Så har nu ätit och duschat och lite sånt.

Ska lägga mig sen någon gång oxå ;)

Imorn blire att åka till Kungälv med mamma :) Ska nog se om jag hittar något till min broder då. Han tar ju snart studenten ;) Ja så får se lite vad som händer.   

Har inte så mkt mer att säga nu.. Så.. god natt elr nått :*  

Av Victoria Eliasson - 12 april 2012 17:39

               

 
Ovido - Quiz & Flashcards