victoriaeliasson

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Victoria Eliasson - 9 april 2012 10:56


Äslakr denna låten ! Den är från hunger spelen. Vill så gärna se den filmen ! Hört jättemånga som sagt att den är jättebra. Så kanske gör de på lovet :D

Av Victoria Eliasson - 9 april 2012 10:46

Hej alla :) Idag är typ världens tråkigaste dag. Har inget att göra och de regnar bara.. -.- Grymt tråkigt ! Får la sätta på en film elr nått :)

Ska berätta om min dag igår. På typ eftermiddagen åkte jag, mamma, pappa, Linnea och min moster till Botaniska i Göteborg. Gick runt där en stund. Ja de var helt okej.. På kvällen övningskörde jag med pappa i typ två timmar. :) Riktigt naajs! Tetsa motorvägen för första gången ! Haha men de gick faktiskt väldigt bra. Lite obehagligt i början.. Men det var skojj ;)

Ikväll ska jag på indoorwalking med några personer ;) Har aldrig testat förut, så blir första gången. Hoppas jag överlever.. :p Haha nej men nu ska gick hitta på något att göra ;) Ha en bra dag :) Puss

Ovido - Quiz & Flashcards