victoriaeliasson

Alla inlägg den 16 april 2012

Av Victoria Eliasson - 16 april 2012 21:38




 


 
 

 
Av Victoria Eliasson - 16 april 2012 16:30

Hejsan hoppsan :) Hur är läget? :D

Idag har jag inte gjort något som är värt att skriva om.. Jo slutade typ 5 min tidigare så hann med det tidiga tåget, så kom hem en timma tidigare än vanligt ;) Riktigt gött de !

Sen jag kom hem har jag pluggat mesta tiden. Så tänkte att jag kunde ta en paus nu. Ska ha matteprov på torsdag och kanske naturkunskap. Skönt att få gjort det. Hinner nämligen inte nästa vecka.. np prov då.. :s

Jaja iaf, de är la typ de jag ska göra ikväll.. Kanske ska gå ut en stund senare ikväll oxå.

Måste fortsätta plugga nu. Men kanske slänger in nått litet inlägg ikväll. Får se hur de blir med de. Puss

 




Av Victoria Eliasson - 16 april 2012 06:51

Godmorgon ;) Ska alldeles strax dra iväg till skolan igen. -.- Usch :( De har varit så grymt gött med lov ! Men men..

Idag går jag 8-13:30 tror jag.. !? Ja de märker vi sen. Har inte så roliga lektioner.. men det blir ju alltid det man själv gör det till ;) Så får la se till så de blir lite skojj då :p

Igår gjorde jag inget speciellt. Såg en film, var ute och ja.. typ de.

Tror inte jag har så mkt att plugga ikväll heller, vilket är väldigt skönt ;) Kanske ska träna lite inför matteprovet jag har på torsdag. Men får se ;)

Nu måste jag iaf dra, annars missar jag tåget ;) Ha en bra dag Puss :*

Ovido - Quiz & Flashcards