victoriaeliasson

Alla inlägg den 6 april 2012

Av Victoria Eliasson - 6 april 2012 20:17

Hej hej :)

Tänkte bara berätta om min dag lite kort. Har inte gjort något speciellt direkt. Mina kusiner var här en stund förut. :) Sen i eftermiddags var mormor och morfar var här en stund. Då var vi typ ute och gick och ja lite så.

Seriöst så kommer jag inte ihåg vad jag gjort.. Ja de kan ju inte varit något speciellt då.. :p

Btw Linnea fick ett lamm förut :D Jättesöt verkligen ! Vilda ska hon heta :)

Imorgon är det ju påskafton :D då ska jag till mormor och morfar på dagen. På kvällen ska vi till Kode ;) Till Mathilda och hennes familj ;) Så de blir la najs.

Nu kollar jag på let's dance ;) Lite tidsfördriv.. Men ska fortsätta med det nu ;)

Ha en bra kväll :) Puss


   

Vilda :)<3

Ovido - Quiz & Flashcards