victoriaeliasson

Alla inlägg den 23 april 2012

Av Victoria Eliasson - 23 april 2012 16:24

Hej på er ;) Hur är läget? Haft en bra dag? :)
Kom iaf hem för en stund sen. Så nu har jag ätit middag och lite sånt.

Gjorde inte så mkt kul idag. Min lärare kom typ 15 min försent till sista lektionen. (som vanligt.. ) fast de ät lite gött, får mindre lektion liksom :p Sen åkte jag till stan. Gick där i typ 1½ timma, så de var naajs :D köpte ett par byxor. Riktigt snygga tyckte jag ! Så nu blire att svara på några frågor om typ folkhälsa som jag ska skicka in till läraren sen. Sen är jag ledig med läxorna för idag :D Så som jag sa tidigare ska jag nog försöka fixa på mitt rum då ;)

Men ha en bra kväll. Puss :*


 

Byxorna jag köpte förut.

Av Victoria Eliasson - 23 april 2012 10:06

Hej hej :) Sitter nu i skolan. Mår ganska bra idag, så gick hit ;)

Har svenska nu, snackar bara om nationella proven.. Har ju de denna veckan... -.- Usch usch !! Men det är ju inte förrän imorn.. ;) Idag slutar jag halv två typ. Efter skolan ska jag till stan. Elr är ju redan här typ, men ska till nordstan. Ska se om jag hittar några byxor och lite sånt. Så får se hur det går.

Tror inte jag har något att plugga denna veckan. Vilket är väldigt skönt ! :D Så när jag kommer hem tror jag att jag ska fixa mitt rum lite. Måste vara snyggt till helgen nu då. Annars ska jag nog bara ta det lugnt, så jag blir helt bra nu ;)

Men har snart lunch nu. Så ha en bra dag :) Puss :*



Ovido - Quiz & Flashcards