victoriaeliasson

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Victoria Eliasson - 4 april 2012 09:51

Hej på er ! Har nu pallat mig iväg till skolan. Var här en timma innan vi börja :( Jaja har precis haft nationella muntliga i engelska.. Satt och sancka i typ 15 min -.- Inte min gej direkt men de gick helt okej.

Igår hade jag mitt tal då i svenskan. Gick faktiskt väldigt bra. ;) När jag kom hem pluggade jag heela kvällen. Riktigt segt. Får hoppas att jag kan provet som jag ska ha i eftermiddag nu då.. Men är inte så säker :(

Idag slutar jag halv 5.. De är segt ! Men snart lov ju så de är gött :) I eftermiddag ska jag inte plugga :p Har inget mer nu innan lovet. Så tänkte bara slappa ikväll.
Imorgon slutar jag typ halv tio. Men ska försöka snacka med matteläraren om vi kan få skippa hans lektion. Lite onödigt att åka hela vägen för bara en timmas lektion tkr jag ;) Eftersom de typ tar en halvtimma elr timma att åka hit ;)

Har lunch nu iaf. Alltid skönt att börja dagen med en kvarts lektion. Men har nu lunch till 12.. Men men får la se vad vi hittar på ;) Ska snart gå och äta. Påskbuffé !! :D så gött !

Ha en bra dag ! Puss :*


Ovido - Quiz & Flashcards