victoriaeliasson

Alla inlägg den 25 april 2012

Av Victoria Eliasson - 25 april 2012 21:29

Tjena alla :D Sitter nu i mitt nyy städade rum ! :D Har precis haft världens städning  ! :O Haha typ vårstädning elr nått. Fick en stark instinkt!? Ja, elr kick elr nått att jag skulle städa. Så de började jag med när jag kom hem. Så har hållt på en stund nu... (bara 3 ½ timma... :P ) Städade verkligen allt. och HJÄLP va mkt saker jag har !! :O Men åh va nöjd jag blev ! :D undrar hur längde det blir kommer vara såhär...

Jaja nog om det, hade en ganska vanlig dag idag. Skola mellan 9:20 och 16:30. Var ganska segt faktiskt. Under den tiden hann vi bla med en utskällning av läraren, (för någon skitsak! ) en rejäl genomgång av typ en "föreläsare" om hur man startar eget företag. De segaste jag någonsin hört ! TVÅ timmar stog han och malde... :O

När jag sen äntligen kom hem slängde jag i mig lite mat och stack till jobbet. Så kommer jag dit han och ba: neej tyvärr kan du inte jobba för etiketterna har inte kommit.. nähä. så blev att sticka hem igen. Jag som stressade så.. Men de var ju oxå skönt. De var då jag fick min städkick :p Tror aldrig jag städat så länge i sträck alltså.. Haha

Jaja imorn har vi np i svenska igen.. sista. Uppsats i tre timmar... -.- Så mellan 8:30 och 11:30, så efter det slutar jag. Eller när jag är klar. Så har iingen aning när det blir.

Efter det vet jag inte vad som händer. Ska bara vara hemma tror jag.

Men ska lägga mig snart, så jag orkar fokusera imorn.. Så hörs la imorn då som vanligt, antar jag ;) Goodnatt :*


Ovido - Quiz & Flashcards