victoriaeliasson

Direktlänk till inlägg 19 april 2012

Tandläkaren.. :s

Av Victoria Eliasson - 19 april 2012 13:24

Hejhej. ;) Kom just hem, har varit hos tandläkaren.. lääskigt.. :s gillar inte tandläkare. Men var där i max 1 min ! Så de var okej :p Snacka bara med dem. Så ska få tandställning någon gång om typ hundra år.. ungefär. Hade velat ha de nu liksom. Men nej då !

Jaja var i skolan först en stund. Hade först matteprov, vilket gick sådär. Sen hade vi naturkunskap. Där jag gjorde ett prov till. Det gick faktiskt väldigt bra. Svarade på alla frågor så är väldigt nöjd ;)

sen slutade vi då. Så va typ halv 11. Helt okej dag ;) Då åkte jag iaf med Felicia till nordstan. Hon skulle byta sin väska och lite sånt. Såg också VÄRLDENS läskigaste gubbe !! :O

Han stog mitt i nordstan och så var han helt guldig och såg ut som en staty. Han rörde sig inte, och hade nät för ögonen typ så man inte skulle se att de var en riktig man. Så de guldiga var liksom bara en dräkt. Men sjukt läskigt när han sen böjde sig ner. :o usch !

Sen skulle jag ta tåget hem. Så var de låst när jag kom fram. Så fick stå där i typ en kvart efter den riktiga avgångstiden liksom, innan vi blev insläppta. De konstiga var att de redan satt massa människor på tåget.. :o

Jaja sen stack jag hem och då fick se ett litet lamm :) Föddes någon gång idag så jätte söt är han :D sen åkte jag då till tandläkaren. och om en stund ska jag till Kungälv och spela ;) Sen hem och då börjar helgen ! :D Så grymt gött att slippa gå till skolan imorn va ! ;D Så då ska jag nog städa hemma lite och sånt så de är snyggt inför nästa vecka ;)

Ja men ska nog äta något nu. Vi höres senare ;)


 
Tror de är han.. Fast han hade inte hatt..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria Eliasson - 4 juni 2013 18:57

Hejsan! :D Det var otroligt länge sen jag skrev sist. Har inte haft så mycket lust till det och i princip all min vakna tid har gått åt till plugg. Är på väldigt bra humör just nu så tänkte bara slänga in något ;)  Skolan är snart slut och det är u...

Av Victoria Eliasson - 28 april 2013 10:30


Halloj! :) Gick upp för en stund sen och åt frukost men nu har jag hamnat i sängen igen.. ^^ Är sjukt uttråkad, har verkligen ingenting att göra O.o Det är as skönt att inte ha något att plugga på, eller det har jag ju. Men inget som är jätteviktigt ...

Av Victoria Eliasson - 21 april 2013 11:16

Hejsan! :) Ska snart åka till Kungälv och spela. Genrep för ikväll nu, ska vara där typ tolv. Sen är det konsert ikväll eller eftermiddag. Är ganska så nervös kan jag meddela, vi är fyra orkestrar som spelar tillsammans, Så det lär nog bli rätt snygg...

Av Victoria Eliasson - 17 april 2013 14:28


                      Hejsan! Ett tag sen jag skrev nu och har la egentligen ingenting jätte spännande att berätta. Men tänkt slänga upp något ändå ;)  Har varit en rätt slapp dag. Kom försent först på grund av tågen, massa in...

Ovido - Quiz & Flashcards